کالای کمیابی که به تمامی بازار تسری یافته/ گلایه مردم یزد از کمبود ماسک

با وجود کارگاه‌های مختلف تولید ماسک در سراسر استان یزد و تاکید مسئولان بر تامین نیاز داخلی، اما داستان در بازار به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بی اخلاقی امروز به تمامی بازار تسری یافته/ گلایه مردم یزد از کم بود ماسکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از آغاز شیوع کرونا تاکنون مردم با جمله "ماسک نداریم" زیاد مواجه شدند و از همان روز‌ها در گوشه و کنار استان یزد به طور آتش به اختیار مردم و قشر های مختلف دوخت و دوز ماسک  را شروع  کرده اند، اما با تولید این همه ماسک چرا در استان یزد کمبود ماسک داریم؟

مراجعه مردم به برخی داروخانه‌ها در سطح شهر یزد برای تهیه ماسک، با پاسخ منفی داروخانه‌ها همراه شد و آن‌ها اعلام کردند که ماسک موجود نیست.

ماسک های تولیدی در کجا مصرف می شود؟

بیش از چهار ماه است که کرونا ویروس میهمان ناخوانده کشور شده است و جولان می‌دهد در این چهار ماه جای جای استان تبدیل به کارگاه تولیدی کوچک و بزرگ شده بود ، از مساجد گرفته تا حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی همه و همه در حال دوخت ماسک و دستکش هستند، اما با این وجود بیشتر مردم از کمبود ماسک گلایه دارند.

آیا مشکل کم بود ماسک برطرف خواهد شد؟

علی افشار پور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در این زمینه، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکلف شده است دغدغه‌های تولیدکننده‌های ماسک را بررسی کند، و مقرر است تا اسناد مثبت تولیدکنندگان ماسک ارائه شود تا بررسی و آنالیز قیمت انجام شود.

او افزود: قرار است جلسه ای با سازمان صمت، علوم پزشکی و تولید کنندگان برگزار شود تا مشکل کم بود ماسک در استان یزد رفع شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد اظهار داشت: شهروندان ماسک‌های ساده را با قیمت ۱۵۰۰، ماسک سه لایه بدون فیلتر ۴۰۰۰ و ماسک فیلتردار را با قیمت ۶۰۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

افشار پور از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در قیمت و کیفیت ماسک با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۷:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۹
بابا ما خو نمیفهمیم.
شرکت ما خط تولید ماسک رو دو ماهه تعطیل کردند بخاطر عدم فروش ماسکها...
بله یه عده میخوان این وسط سود کلان ببرن و مردم هزینشو بدند میگن ماسک نیست...
ماسک هست نظارت نیست.
تعطیلی خط تولید ماسک در شهرک صنعتی گواه همینه...
آخرین اخبار