مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان گفت: ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهر همه روزه جهت مقابله با ویروس کرونا درحال انجام است.

جواد نوروزی مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: از آغاز فعالیت محمود رضا شیرازی بعنوان شهردار آبادان، شست و شو و جاروب جداول معابر اصلی با خودرو در حال انجام است.

او با بیان اینکه در حوزه خدمات موتوری و ماشین آلات با شرایط نسبتا بحرانی مواجه هستیم  افزود: خودروها غالبا فرسوده و از کار افتاده شده اند، شهردار آبادان در تلاش برای نوسازی تدریجی ناوگان خدمات شهری است.

تاثیر اقتصاد کرونایی بر درآمد شهرداری

مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان ادامه داد: اقتصاد کرونایی تاثیر خود را بر شهرداری‌ها گذاشته و آبادان بیش از سایر نقاط از این مسئله آسیب دیده و این امر کار را برای شهرداری سخت کرده است.

نوروزی  گفت: اخیرا ۳۵ درصد عوارض آلایندگی کسر و به محیط زیست داده شده و رقم قابل توجهی از بودجه ما از آبادان خارج شده است.

او افزود: در اهتمام و توجه شهردار آبادان نسبت به اداره امور شهرتردیدی وجود ندارد ، ان شاء الله پس از طی یک دوره ۶ ماهه ، اثرات اقدامات او و مجموعه کارکنان شهرداری آبادان را خواهیم دید.

مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان  تصریح کرد: ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی شهر به وسیله خودرو مه پاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان همه روزه جهت مقابله با ویروس کرونا انجام می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.