رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سنقر از آغاز دوره‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن خسروی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سنقر از آغاز دوره‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزشی؛ نحوه اجرای برنامه جهش مهارت در این شهرستان را تشریح کرد.

محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در کلیه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را بیان کرد و گفت : خوشبختانه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های آموزشی مهارتی همچون گذشته بصورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

او از تدوین سند مهارتی ۳ ساله استان با محوریت اشاعه مهارت آموزی در جامعه خبر داد و گفت: جدا از سند توسعه مهارت استان؛ بر اساس مصوبه شورای اشتغال استان اجرای برنامه جهش مهارت توسط این اداره کل با هدف تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر با مشارکت ادارات متولی اشتغال و آموزش در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس نیازسنجی هر شهرستان سهمیه آموزشی و رشته‌های مورد نیاز تعیین خواهد شد.

غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: استقبال عمومی در زمینه فراگیری مهارت در جامعه گسترش یافته و جوانان و افراد جویای کار به این نتیجه رسیده اند که داشتن حداقل یک مهارت می‌تواند در ورود به بازار کار کمک شایانی داشته باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.