آیین ابلاغ رسمی ارتقا بخش زبرخان به شهرستان، همزمان با معارفه‌ی سید یحیی سلیمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ابلاغ رسمی ارتقا بخش زبرخان به شهرستان، گفت: سه هدفی که استانداری در حوزه استان دارد، اول اقتصاد و معیشت مردم است، با ابداع مثلث اقتصاد مقاومتی بر اساس مشارکت مستقیم مردم.

او با اشاره به بحث سلامت در حوزه‌های مختلف و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و همچنین آزاد سازی مشاغل بود که از آن به بعد در مبتلایان و فوتی‌ها شاهد افزایش بودیم، افزود: یک بیمارستان ۶۹۰ تختخوابی ما که در شرف بسته شدن بود اکنون در شرف پر شدن است.

 معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اهمیت حوزه امنیت در کشور، ادامه داد: وضیعت امنیتی خوبی در مرز‌ها و شهر‌ها داریم، اگرچه ما نباید غافلگیر شویم و ما آمادگی لازم را داریم.

بیشتر بخوانید؛


جعفری بیان کرد: به کمک ما، نمایندگان و فرمانداری و همراهی مردم در کوتاه‌ترین زمان، ادارات در شهرستان زبرخان ایجاد خواهد شد و به تمام مدیران کل ادارت موظف به را ه اندازی ادارت می‌باشند.

علیرضا قامتی فرماندار نیشابور نیز در این مراسم خطاب به سرپرست جدید زبرخان گفت: برادر ارجمند جناب آقای سلیمانی اعلام میدارم که ما در کنار این مجموعه هستیم و اعتقاد ما این است که نهایت تلاش و حداکثر توان خودمان را برای به بهترین شکل گرفتن این شهرستان به کار بگیریم تا انشاالله این بخش باعث قوت مجموعه شهرستان بزرگ نیشابور شود.
 
انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.