کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: در آن سالی که من جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را گرفتم فوتبال هیچ جایگاهی نداشت و این فوتسال بود که برای فدراسیون آبروداری کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز با یک سری از مسئولان فوتسال جلسه‌ای داشتیم و امیدورام حاصل آن کمک به فوتسال کشورمان باشد. زیرا این روز‌ها حال فوتسال خوب نیست و همه دارند یکدیگر را مورد نقد و انتقاد قرار می‌دهند. کمیته فنی با مسئولان تیم ملی درگیر می‌شود، سازمان لیگ با مسئولان کمیته فوتسال به مشکل بر می خورد و یا می‌بینیم که مربیان همدیگر را نقد می‌کنند.

او درباره مقایسه فوتسال با سایر رشته‌ها بیان داشت: تیمی که در مسابقات جام جهانی سوم دنیا شده و همیشه در آسیا خوش درخشیده قابل مقایسه با دیگر رشته‌ها نیست. در آن سالی که من خودم به عنوان بازیکن فوتسال سال آسیا انتخاب شدم، یادم هست که فوتبال هیچ مقام و جایگاهی در آسیا نداشت، اما ما جایزه را می‌گرفتیم و برای فدراسیون فوتبال آبروداری می‌کردیم. متاسفانه این روز‌ها آنقدر حاشیه زیاد است که به نظرم برخی از افراد باید خجالت بکشند. می‌بینیم جوان یقه پیشکسوت را می‌گیرد و این خیلی بد است. جا‌های بزرگ آدم‌های بزرگ می‌خواهد که متاسفانه این روز‌ها ما چیزی از آن مشاهده نمی‌کنیم.

شمسایی درباره پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی هم گفت: جالب است ما هنوز پاداش‌های بازیکنان آقا و خانم خود را نداده ایم آن وقت دنبال درست کردن تیم‌های ب، ج، خ، د هستیم. اول بیاییم پایه و اساس کار را درست کنیم و بعد به فکر کار‌های دیگر باشیم. ما اول پاداش معوقه بازیکنان را پرداخت کنیم و بعد از آن به فکر درست کردن تیم‌های دیگر باشیم.


بیشتر بخوانید


کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال فزود: همه جای دنیا فوتسال زیر نظر فدراسیون فوتبال کار می‌کند و باید در این فدراسیون مدیر کار بلدی وجود داشته باشد تا به همه مشکلات رسیدگی کند. ما قبلا در کمیته فوتسال مدیری داشتیم به نام صادق درودگر که یک زمانی نایب رئیس کمیته فوتسال آسیا بود و الان هم در کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال مشغول به کار است. در زمان او مسابقات لیگ برتر پخش مستقیم داشت، اما الان دیگر خبری از این کار نیست. چرا کسی که عاشق فوتسال است را از دور خارج کرده ایم و آن کسی که هیچ شناختی از این رشته ندارد را بر سر کار آورده ایم.

شمسایی درباره حضور باشگاه های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال بیان کرد: من در دربی فوتسال سرخابی ها بازی کرده ام.زمانی این ۲ تیم در لیگ برتر بودند و شاکله اصلی تیم ملی از این ۲ تیم تشکیل می‌شد و امیدوارم که باز هم در فوتسال حضور داشته باشند. متاسفانه این وسط یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که بازیکنان فوتبال استقلال و پرسپولیس الان با مشکل مالی رو به رو هستند و مدیران این ۲باشگاه چطور می‌توانند در یک رشته دیگر هم سرمایه گذاری کنند. یادم هست یک بار رفتم باشگاه پرسپولیس دیدم بازیکنان این تیم برای آنکه بخواهند پولشان را بگیرند صندلی‌های باشگاه را با قفل و زنجیر بسته بودند. اسم استقلال و پرسپولیس بزرگ است و اگر قرار باشد در لیگ برتر حاضر شوند باید به عنوان یک باشگاه بزرگ ورود کنند.

بازیکن سابق تیم ورونای ایتالیا درباره آمادگی بدنی خود گفت: در این روز‌های فاجعه آور کرونا کاری جزء ورزش کردن ندارم و واقعا از انجام چنین کاری لذت می‌برم. ورزش یکی از اولویت‌های اصلی من در زندگی است و آن را خیلی دوست دارم و خدا را شکر تا امروز هیچ مصدومیتی هم ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار