حضور در مناطق ییلاقی کلات در ایام پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) به مدت دو هفته ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ناصری رئیس ستاد کرونای کلات گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و نبود امکانات ICU در این شهرستان مرزی، شورای تامین و ستاد پیشگیری از کرونای این شهرستان، در مصوباتی محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرد.

او افزود: برای اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران عازم کلات در این ایام گروه انتظامی و پلیس راه در محل پل هفت دهانه (کیلومتر ۶۵ کلات – مشهد) مستقر و مسافران را راهنمایی و هدایت می کنند.

فرماندار کلات ادامه داد: تعطیلی مراکز تاریخی و موزه واقع در شهر کلات نادر در ایام پایان هفته، ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع و مجامع عمومی توسط دستگاه‌ها و نهاد‌ها تا پایان تیر، لغو برگزاری هر گونه مراسم در مساجد (به جز برگزاری فریضه نماز) تا اطلاع ثانوی از دیگر محدودیت‌های اعمال شده در کلات است.

ناصری بیان کرد: همچنین برگزاری مراسم عروسی صرفاً تا روز جمعه این هفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت ۵۰ درصد ظرفیت تالار‌ها (صرفاً در فضای باز تالار) برگزار می شود، اما از روز شنبه ۲۱ تیرماه برگزاری هر گونه مجالس عروسی تا پایان تیر ماه ممنوع است و تخلف از آن پیگرد قضایی دارد.

او تصریح کرد: ممنوعیت فعالیت کلیه اماکن ورزشی تا پایان تیر ماه از دیگر محدودیت‌های اعمال شده در کلات است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.