مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شانزدهم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۶۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی او به مراجع قضائی، افزود: کارشناسان ارزش این تعداد لاستیک را بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محوراشتهارد –جاده چرمسازی به یک دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف ویک نفر را دستگیر کردند.

سردار حاجیان اضافه کرد: سوخت کشف شده به شرکت نفت تحویل داده شد.

کشف ۷ کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، ۷ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فراخوان مشمولان غایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت:مشمولان سال‌های ۵۵ تا ۱۳۸۰ که تا کنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.

سرهنگ همتی مجد افزود: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، بیمه‌ای و اشتغال به کار و سایر موارد مواجه خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir اقدام کننند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.