مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱۶ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعتراف زن سارق به ۳۴ فقره سرقت از کیف بانوان در اصفهان

سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از بانوان به کلانتری ۳۵ بازار مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از داخل کیف آن‌ها موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این سرقت‌ها به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع داده شد.

او افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و کارآگاهان تحقیقات علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با استفاده از یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند، هویت زنی که در زمینه سرقت جیب بری فعال بوده و دارای سوابق متعدد کیفری بود را به دست آورند.
 
اعتراف زن سارق به ۳۴ فقره سرقت از کیف بانوان در اصفهان / کشف ۲۲ خودروی صفر احتکارشده در لنجان


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با شناسایی متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ویژه با هماهنگی مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل نیز ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کرد که در نهایت پس از شناسایی شاکیان و تکمیل پرونده وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف ۲۲ خودروی صفر احتکارشده در لنجان

 

سرهنگ احمد نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان، با اشرافیت اطلاعاتی خود از وجود تعداد قابل توجهی خودروی صفر احتکاری در یک انبار شخصی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۲ دستگاه خودروی سواری صفر فاقد پلاک انتظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان، با بیان اینکه احتکار این خودرو‌ها با توجه به نگهداری طولانی مدت در این مکان محرز شده است اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو‌ها را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضایی خودرو‌های مکشوفه توقیف و به صورت امانت سپاری تحویل مالک انبار شده و پرونده آن نیز برای اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 

کشف ۵ کیلو تریاک در "گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "گلپایگان" به یک دستگاه سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵ بسته یک کیلویی تریاک که در صندوق عقب جاساز کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

جاساز تریاک در لاستیک‌های خودرو لو رفت

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" اظهار داشت: مأموران کلانتری نیک آباد این فرماندهی حین گشت زنی وکنترل ورودی و خروجی حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید با ۵ نفر سرنشین مشکوک شدند و آن رامتوقف کردند.

او افزود: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی دقیق از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در لاستیک‌های خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: راننده و سرنشینان خودرو که یک خانواده ۵ نفره بودند، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خدادوست در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۴۶ دستگاه ماینر قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی" اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در یک کارگاه موزائیکی توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید بعمل آوردند که در نتیجه تعداد ۴۶ دستگاه ماینر که به صورت قفسه بندی با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف کردند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مبارزه با هرگونه فعالیت در حوزه قاچاق به صورت جدی از سوی ماموران نیروی انتظامی دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم با اعلام این گونه موارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در این امر خطیر یاری کنید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.