آغاز فروش ویژه‌ سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت!/ حنایی که دیگر رنگی ندارد

امسال هم مانند سال‌های قبل، با نزدیک شدن به کنکورهای سراسری، باندهای فروش سوالات فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، «کانال خرید و فروش سوالات کنکور ۹۹» و «خرید سوالات کنکور ۹۹» از جمله مواردی است که این روز‌ها توسط داوطلبان کنکور در فضای مجازی و اینترنت دنبال می‌شود؛ مسئله‌ای که شاید در نگاه اول خیلی واقعی به نظر نرسد، اما با کند و کاوی جزئی به مافیایی بزرگ می‌رسید؛ مافیایی که هر ساله با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور دام می‌گسترانند و اقدام به تبلیغات در فضای مجازی و اغوای داوطلبان کنکوری برای طی کردن مسیر صد ساله در یک شب می‌کنند.

گردانندگان این کانال‌ها و گروه‌ها با بیان جملاتی از جمله «تضمین قبولی در دانشگاه»، «کسب رتبه برتر» و... از یک سو اعتبار کنکور را زیر سوال می‌برند و از سوی دیگر مبالغی هنگفت به جیب می‌زنند و کسانی که گول این باند‌ها را می‌خورند بعد از حاضر شدن در جلسه کنکور پی به فریب کار بودن این کانال‌ها می‌برند.

انهدام باند فروش سوالات کنکور ۹۸

در کنکور سال گذشته و سال‌های قبل نیز این مسائل رخ داده است و کلاهبرداران همواره از آگاهی کم داوطلبان کنکوری استفاده کرده و به این وسیله اقدام به فروش سوالاتی که اصل نبوده است کرده‌اند.

در کنکور سال ۹۸ نیز سردار حسین رحیمی از انهدام باند فروش سوالات کنکور خبر داده و گفته است: «برخی از مسئولان و آقایان هم در آن گروه بودند». خدایی رئیس سازمان سنجش در این رابطه  گفت: همکاری سازمان سنجش با پلیس بسیار گسترده است و نیروی انتظامی یکی از ارکان‌های اصلی حفاظت اطلاعات ما است. مطالبی که گفته می‌شود، باید روشن و شفاف باشد که باعث ایجاد شائبه و شبهه در یک پروژه ملی نشود. شبکه فروش سوالات از شهرستان روانسر بود که مدیر آموزش و پرورش این شهرستان این شبکه را راه اندازی کرده بود.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

خدایی با تاکید براینکه سوالات کنکور لو نرفته است، ادامه داد: وزارت اطلاعات قبلا این تیم را شناسایی کرده بود، بنابراین قبل از هر گونه اقدام با اطلاعت پلیس امنیت، این باند فروش سوالات منهدم شدند. به جز مدیر اداره آموزش و پرورش روانسر مسئول دیگری در این موضوع درگیر نبوده است.

او افزود: بعد از انهدام این باند تنها به صدور یک اطلاعیه اکتفا کردیم، اما باید بگویم که این باند وسیع بوده و سوالات را گرفته بودند و قصد داشتند آن را توزیع کنند، اما قبل از آنکه توزیع شود در نطفه آن را خفه کردیم.

فروش سوالات کنکور ۷ و نیم میلیون!

یکی از فروشندگان سوالات کنکور که در فضای مجازی اقدام به فروش سوالات کنکور سال ۹۹ کرده است به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت فعلی سوالات کنکور ۷ و نیم میلیون است که ۲ و نیم  میلیون ابتدا پرداخت می‌کنید و  ۵ میلیون باقیمانده را بعد از شرکت در جلسه کنکور.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

او در ادامه درباره امکان خرید حضوری نیز گفت: خرید حضوری برای حفظ امنیت خودمان نداریم. 

این فروشنده سوالات کنکور در ادامه با بیان اینکه امکان خرید قسطی هم وجود دارد، گفت: قیمت فعلی ما ۷ و نیم میلیون است که ۵ میلیون را ابتدا پرداخت می‌کند و ۲ و نیم میلیون را بعد از جلسه کنکور. سوالات کنکور هم ۶ الی ۱۰ ساعت قبل آزمون برای شما ارسال می‌شود و حتی ممکن است ۲۴ ساعت قبل هم به دستمان برسد که در این صورت برای شما ارسال می‌کنیم.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

این فروشنده سوالات کنکور با بیان اینکه قیمت فعلی این مقدار است و هر چه به کنکور نزدیک‌تر بشویم قیمت بالاتر می‌رود ادامه داد: اگر سوالات به دست شما نرسید ۳ برابر پول شما را پس می‌دهیم و صندلی دانشگاه با هزینه خودمان برای شما خریداری می‌شود.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

هشدار پلیس فتا به کلاهبرداری از طریق فروش سوالات کنکور

سرهنگ "مصطفی نوروزی" رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه آمار بازدید از سایت‌ها و صفحات مشاوره درسی، دانلود سؤالات کنکور، مشاوره روانشناسی و... در این روز‌ها روندی رو به افزایش دارد، اظهار داشت: یکی از شگرد‌های افراد سود‌جو، طراحی صفحات و درگاه‌های بانکی جعلی به نام "فیشینگ" است که با ترفند فروش سوالات امتحان نهایی و با در اختیار گرفتن اطلاعات بانکی دانش‌آموزان، اقدام به برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی قربانیان می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او در ادامه از متلاشی شدن یک باند کلاهبرداری با عنوان فروش سوالات امتحانی خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت: با پایش‌های به عمل آمده در استان‌های شمال غربی کشور مشخص شد افرادی با راه اندازی کانال‌های تلگرامی در قالب فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند. در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهمان با ترفند فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده اند.

او اضافه کرد: مجرمان با این شگرد طعمه‌های خود را به درگاه جعلی هدایت می‌کنند و یا سوالات سال‌های گذشته را ارائه می‌دهند و در برخی موارد هم پس از دریافت پول به هیچ عنوان سوالی ارسال نمی‌کنند و این می‌طلبد.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

فروش سوالات کنکور واقعیت دارد؟

مسئولان فروش سوال‌های کنکور را به شدت تکذیب و اعلام کرده‌اند که تمهیدات حفاظتی بسیار زیادی برای رسیدن سوالات کنکور به حوزه‌های امتحانی انجام می‌شود. در سال ۸۳ برخی از کارمندان دانشگاه‌های آزاد، دولتی و تعدادی از دبیران و مدیران آموزشگاه‌های کنکور با اخذ رقم‌های میلیونی مبادرت به افشای سوالات واقعی کنکور و در اختیار گذاشتن کلید سوالات به مشتریان خود در زمان برگزاری آزمون کرده‌اند که دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

در سال ۹۸ نیز رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از دستگیری دو نفر خبر داد و گفت: این افراد ۹۰۰ میلیون ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کردند.هم اکنون که آستانه برگزاری کنکور سراسری ۹۹  هستیم در همهمه ی موافقان و مخالفان برگزاری کنکور این کانال ها و گروه ها در حال فعالیت برای فروش سوالات هستند.

آغاز فروش ویژه‌ی سوالات کنکور ۹۹ با اقساط بلندمدت؛حنایی که دیگر رنگی ندارد؟!

فروش سوالات کنکور، حنایی که دیگر رنگی ندارد

خرید و فروش سوالات کنکور حداقل در ۱۰ سال گذشته بسیار رواج پیدا کرده است و هر ساله با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور رنگ و لعاب جدیدی می‌گیرد. سوالات کنکور سراسری تمام رشته‌ها توسط سازمان سنجش طراحی می‌شود. این سازمان برای طراحی سوالات در ماه‌های پایانی و نزدیک برگزاری کنکور تیمی از اساتید مربوط به طراحی سوالات را جمع آوری و تمهیدات امنیتی را در بالاترین سطح اجرا می‌کند و این مرکز نیز کاملاً قرنطینه است. بررسی‌ها نشان داده که سوالات از این مراکز قرنطینه هیچ گاه درز نکرده و ادعای درز سؤالات غلط است.


بیشتر بخوانید


هر چند افرادی اقدام به انجام این کار کرده‌اند، ولی موفق نشده‌اند و پیش از انتشار سوالات توسط پلیس دستگیر شده‌اند و نتوانسته‌اند این سوالات را به فروش برسانند. با وجود اینکه سازمان سنجش و پلیس فتا هر ساله متخلفان زیادی را دستگیر می‌کند، اما مجددا باند‌های دیگری شکل می‌گیرند و اقدام به کلاهبرداری با قیمت‌های نجومی می‌کنند.

داوطلبانی هم که اقدام به خرید سوالات کنکور می‌کنند فقط خودشان را فریب داده‌اند. دانش آموزان پشت کنکوری که به هر دلیلی نتوانسته‌اند برای کنکور آماده شوند بهتر است به جای خرید سوالات کنکور شروع به مطالعه برای کنکور کنند. پذیرش در یک دانشگاه برند و رشته برتر نیازمند تلاش و مطالعه برای کنکور است و جز این راهی نیست. تبلیغات فروش سوالات کنکور هم حنایی است که رنگ باخته و مشتریانش را از دست داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۳:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان آقای (کنکوری) که پول دادید ازتون کلاهبرداری شده تونستید کاری بکنید پولتونو پس بگیرید یا شکایتی چیزی کنید؟ این کانال هنوز داره به فعالیتش ادامه میده چرا پس کسی درست گزارش نمیده جلوشو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۲:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بعضیام هستن ک پورسانت میگیرن که تو سایت های مختلف بگن ما سوالات کنکور رو از فلان کانال خریدیم درست بود ک شما رو تو دام بندازن. کسیم ک میگه سوال خریدی و قبول شدی حق بقیه رو خوردی این همه ساله با سهمیه دارن قبول میشن حق خوری نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
اقای دکتر پروا
۱۶:۳۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
منم سال پیش خرید کردم به همه قول هایی که داده بودن عمل کردن بعد از کنکور هم همچیو پاک کردن و کامل تو امنیت فعلا هم دارم درسمو میخونم بدون مشکل ایشالا که تا اخر بدون مشکل پیش بره اگه خواستید شما هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
سامان جلیلی
۱۸:۰۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
والا ما که خریدیم راضی بودیم امسال هم به چند نفر از دوستام معرفی کردم اونام گرفتن فقط حواستون باشه اگه خواستید بخرید از کانال اصلی بخرید فیک زیاد دارن که کلاهبرداری میکنه
Germany
حسین
۱۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام میشه بگید از کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام میشه به ما هم معرفی کنید
United States of America
اسا رضایی
۲۱:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
والا من سال پیش از این کانال خریدم طبق قولی که داده بودن کلید دادن ۲۴ ساعت قبل اونم کلید اختثاصی که تونستم قبول بشم بنظرم یکی از بهترین راه هاست توی این جامعه ای که فقط با سهمیه و پارتی قبول میکنن دستشون واقعا درد نکنه
Germany
حسین
۱۱:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام از کجا خریدید؟
United States of America
مریم
۰۱:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
بخدا الان دارم گریه میکنم خدایا چکار کنم الکی۷میلیون پولمو خوردن خدا لعنتشون کنه گوشوار یادگار مادرمو فروختم مادرم فوت کرده بابام نمیدونه ک این کارو کردم
United States of America
مریم
۰۱:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
بابا ب قران دروغه من تو یکی ازاین سایتها بهم گفتن ۷میلیون واریز کن تا رتبتو بیاریم پایین من بدبخت هم گوشوار یادگار مادرمو فروختم واریز کردم همین امروز براش عکس از فیش واریزی فرستادم خوندش و فورا بلاکم کرد بخدا الان میمیرم تورو خدا بگین چکار کنم بقران وضع مالیمون هم خرابه
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۰۵ ۳۰ تير ۱۴۰۰
آقا سامان جلیلی شما به کانالی که گفتین اطمینان دارین؟ سوالات کنکور ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۰:۵۶ ۳۰ تير ۱۴۰۰
آقا سامان جلیلی شما به کانالی که گفتین اطمینان دارین؟ سوالات کنکور
United States of America
نسیم
۲۲:۱۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
الان شمایی که از به این کانال پول دادید بلاکتون کرده یا هنوز بقیه ی پولشو میخواد.اگه بقیش رو بخواد که آدم میترسه نده برن جوابارو عوض کنن یا بگن این آدم تقلب کرده.به نظرتون ممکنه همچین کاری کنن یا پای خودشون هم گیره؟
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۱:۵۲ ۱۲ تير ۱۴۰۰
اصلا امکان نداره
سازمان سنجش الکی ک نیست
مثلا تو بری ب پلیس بگی فلان شخص یکیو کشته باور میکنه مگه؟تا مدرک نباشه. اگه احتمالا کانالی هم راست باشع ک نیست پای خودش گیره این کانال ک دروغ بود
میگفتن این آقا قبلا تو سازمان سنجش بوده و فهمیدن و بیرونش کردن ولی هنوز دسترسی دارع
همش دروغع
اگه میخای سال بعد همین موقع جای من باشی
بزنی تو سرت بخاطر اشتباهات بفرما برو بخر
بنظر من دو ماه هم شده خودت بخون و ب این حواشی توجه نکن
United States of America
خاصا
۲۱:۳۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
الان شما که میگید دروغ بود.بلاکتون کردن یا هنوزم بقیه ی پولشونو میخوان؟راستش آدم میترسه از اینجور آدما امکان داره بگن اگه بقیه ی پولو ندی جوابارو عوض میکنیم یا تو رو لو میدیم و ۲سال محروم میشی.به نظرتون امکان داره اونا تو سنجش آشنا داشته باشن و جوابارو عوض کنن؟
و سوال بعدیم اینه به شما سوالات کنکورتون رو از همین کانالی که عکسشو گذاشتن گرفتید؟
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۱:۴۵ ۱۲ تير ۱۴۰۰
ارع از همین ک ی آدم روی کتاب با تلسکوپ ن نگفتن بقیه پولو میخام روز کنکور هم گفتن اگه سوالی بپرسین بلاکتون میکنم بقران راست میگم ترو خدا باور نکنین خیلی پشیمونم اگه خودم می خوندم شاید حداقل آزاد میاوردم الان شانسی ببینم چیزی بیارم یا ن خدا ازشون نگذرع
روز کنکور هم یسری سوالو کلید فرستادن ک سر کنکور فهمیدیم الکیه بعد اینکه سر کنکور هر دفترچه فرق دارع مثلاabcdهستش
کاش برگردم ب عید حداقل س ماه وقت داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۱:۴۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
دقیقا همین کاناله همین حرفایی ک نوشتن بالا رو بما میگفتن پول بدرک کاش نمیدونستم کاش بعدش ک پول گرفتن میگفتندروغع تا حداقل می خوندم
الکی کلی مدرک آزمون گرفتن
وعده های الکی دادن
بازم میگم بقرانی ک میپرستید
ب خدای بالاسر دروغع دیگه چ قسمی بخورم تا ایندتون الکی تباه نکنین
من پشیمونم
الان چکار میتونم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۲:۴۰ ۱۲ تير ۱۴۰۰
ن بخدا اینا دسترسی ب هیچ جا دارن همش الکیه
چرا الکی خودتونو میترسونین اینا اگه عرضه داشتن ک با دروغ پول در نمیاوردن این پولی هم ک از هزاران آدم مثل من گرفتنو میدنش ب شیمی درمانی خانوادشون شک نکن
اینا فقط پول میگیرم روز کنکورم میگن اگه پیام بدی بلاکی
نترس بخدا خیالت راحت بعدشم کاری باهات ندارن تو ب خیرو اونا بسلامت
من فقط متاسفم واسه کسایی ک سالای قبل گول خوردن وحتی ی نفر هم تو هیچ سایتی نگفته دروغع ما مردم خودمون هوای همو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
اگه اینجوری که سوالا را می‌فروشند ایشلا بمیرند
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۴:۰۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
برا چی میاید نظر دروغ میدید همون کانالی ک آقای جلیلی میگه ما خریدیم دروغ بود
خدا نگذرع ازشون
حرومشون اون پول
من الان از کنکور اومدم و حالم خرابه خدا ازتون نگذرع
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۱:۲۳ ۰۶ تير ۱۴۰۰
ترو خدا کسی اگه میدونه واقعیه این حرفا بگه
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۲:۲۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
آقای جلیلی میشه لطف کنید بگید که سوالات قبل جلسه کنکور داشتین یا هدفون نامرعی خریده بودین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۱:۳۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اگه واقعا راسته خیلی ظلمه
Iran (Islamic Republic of)
سانا
۱۰:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واقعا شرم اوره ینی چی خوب خودتون درس بهونید مگر خوندن یک کتاب هزار صفحه ای وقت میبره دل بدین به درس خوندن برنامه یرزی کنین چکار درره مگه اینجوری خودتونه راحت میکنید م هیجی یادنمیگیرید
United States of America
سامان جلیلی
۰۱:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
اره داداش درست بود رتبم تجربی شده زیر ۷۰۰
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۱:۳۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سوالات رو خریدی یا از هدفون نامرعی استفاده کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۳۴ ۳۰ تير ۱۴۰۰
وااااقعاااا راست میگیددد ؟
United States of America
سامان جلیلی
۱۴:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
من پارسال خرید کردم از این کانال که سوالاتم گذاشت واقعی ترینه توی تلگرامم سرچ کنید سوالات کنکور ۱۴۰۰ کانالش میاد بالا عکسش هم یه ادمه رو کتاب نشسته با تلسکوپ
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
اگه خریدی چطوری بود و رتبت چن شد؟ سوالا درست بود؟
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۲۲ ۳۰ تير ۱۴۰۰
میشه لطفا جواب بدید آقای جلیلی یعنی مطمئن هست این کانال که من سوالات کنکور سال ۱۴۰۱ رو بخرم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۲۷ ۳۰ تير ۱۴۰۰
چطور میتونم به اون کانال اعتماد کنم واقعا راست میگید شما
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۱:۳۲ ۳۰ تير ۱۴۰۰
واقعا درست میگید آقای جلیلی؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام اگ کسی سوالا کنکور 1400 گیر اورد خبر کند منم میخوام با هر قیمتی ک میگد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اگه کسیو میشناسین بگین دوستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
چجوری میشه سوال خرید اگه کسی راهشو بلده کمک کنه شیرینی خوبی بهش میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام من سوال میخام کسی سراغ داره هرچقد باشه قیمتش میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
سلام،كنكور99سوالاش فروش رفته من يكى از دانش آموزان شهرستانمون را ميشناسم كه نمرات درسيش درسه سال متوسطه افتضاح بودن وهمه ميدونن كه تنبل هست واز هوش پايينى برخوردارهست ولى امسال سوالات كنكور را با2ميليون تومن پيش و4ميليون بعداز كنكور خريد والان نتايج را كه زدن رتبه سه رقمى اورده،جايى هم نميشناسيم كه بريم شكايت كنيم تابررسى كنن ونزارن اين آدما به ناحقى جاى افراد اصلى را بگيرن وحقشون را ضايع كنن،مطمئنم اگه سنجش از اول ازش امتحان بگيره هيچ درسى را بالاتر10درصد نميتونه بزنه چون كلا شوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
من سوال میخام هرچقد قیمتش باشه میدم
Iran (Islamic Republic of)
هدیه
۱۷:۳۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
کجا میفروشن ما هم بخریم :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
اقا سوالات فروش رفته مثلا رشته تجربي ٩٩ فردي ب نام اريا صبور نام پدر مهدي از اردبيل امسال قبل ازمون سوالات رو داشت و با اميد خدا امسال قبول ميشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
سوالات کنکور تجربی 99لو رفته که این به ضرر تمام دانش اموزان با سواد ما هست خواهش میکنم از مقامات ذی صلاح اقدامی کنید حداقل دو مرتبه کنکور برگزار بشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۰:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مهتاب خانم کجا با ده تومن سوال کنکور میفروشن؟خوب به ما هم بگو
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۰۰:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام درسته لو میره و خیلی هم بد اصلنم محدود نیست و گرون نیست حتی تا ده تومنم میفروشن و عین خیال کسی نیست خیلیا اعتماد نمیکنن و خیلیا میخرن و قبول میشن و نهایی امسال همش بفروش رفتن و بنظرم خیلی مسخرس
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۹
تقلب در این چند سال اخیر به انحا مختلف وجود داشته خصوصا سال گذشته به اوج خود رسید تیم ها و افراد را به حراست و اطلاعات گزارش کردیم افراد خاصی که اسمشون برده شده بود هیچ برخوردی باهاشون نشد حتی کلیدها را به بستگان نزدیک خود ارسال می کردند لو رفتند اما افسوس که هیچ اتفاقی نیفتاد خدا رحم کند به کنکور امسال...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سئوالات امتحان نهایی هر ساله در بازار سیاه فروخته میشه، سوالات کنکور همینطور، یه عده هم که همیشه از فرصت برای کلاهبرداری استفاده می کنند، کرونا هم شده گل سر سبد مشکلات، کلاس های مجازی هم که بماند... به امید چه اینده ای داریم اینجا زندگی می کنیم خدایا
Iran (Islamic Republic of)
تمنا
۱۶:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
یکی از همکلاسی های من کا از کلاس چهارم باهم همکلاسی شدیم تا اخر پیش دانشگاهی خداییش کلاس نهم جدول ضربو یاد گرف خنگی بود واس خودش ولی چون بابا و مامانش فرهنگی بودن و با پارتی هر سال قبول میشد اما خدا خودش شاهده که هیچی بلد نبود و همه امتحاناش افتضاح بود اما رتبه کنکور همون سال اول ۲۰۰ شد و الان داره پزشکی میخونه خدارو خوش میاد منی که خودم همه درسارو براش توضیح میدادم ۳ سال پشت کنکورم ولی اون راه صدساله رو با خرید سوالا تویه شب طی کرد؟
United States of America
پشت کنکوری تراز بالا
۰۹:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
حرف دل من زده شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
نیازی به فروش نیست. تا وقتی سهمیه و پارتی هست اصلا نیاز به کنکور نیست که بخواد تقلب باشه. الان بنده به عینه دارم تو دانشگاه علوم پزشکی کسانی را میبینم که با پول اومدن بهترین رشته تجربی را میخونن. تو رشته های مهندسی های خوب و پرطرفدار دانشگاههای معروف هم همینه
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۲:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
متاسفانه چندین سال در یکی از شهرستان های استان فارس این کار به شیوه دیگری انجام می‌شد. کسانی که سواد خواندن و نوشتن نداشتند در بهترین رشته های دانشگاه شیراز مشغول به تحصیل می شدند و الان به عنوان آفت نظام در ادارات مشغول مدیرتند. بجای انکار فکری به حال جوانان زحمتکشی بکنید که ناجوانمردانه از غافله کنکور عقب می مانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
اگه تو آزمون مبتلا بشیم و بمیریم چی من ترجیح میدم یکسال از عمرم بیهوده بگذره ولی خودم و خونواده م سلامت باشیم و رویاها و آرزوهام زیر خروارها خاک نره
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری که جونش مهم نیس
۲۰:۳۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
لطفا قبل از برگزاری کنکور با گینس هماهنگ کنین تا رکورد بزرگترین قتل عام تاریخ به نام نامی ایران ثبت گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
اهاحناخانم دختری درمزرعه رومیگی.. !!!
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۹:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۹
شنیدیم. باور نکردیم. دیدیم. باور کردیم
این کانالا کلاهبرداری هست. اما برید اون تیم برگزار کننده هر شهرستان رو نظارت کنید که شب امتحان سوالا رو به چند نفر محدود و مطمئن میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۳ ۱۷ تير ۱۳۹۹
با سلام...خواهشا هر کار میکنید فقط کنکور باید در زمانش برگزار شود ...دیگه استرس بسمونه...
United States of America
بهار
۱۴:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام.خواهشا کنکور و برگزار کنید خلاص بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
اولین سرفه خشکی که بعد از کنکور کردی یاد کامنت اینجات بیفت
بطور متوسط هر ۹ دقیقه یک ایرانی در اثر کرونا میمیرد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایران
۱۳:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام
کنکور سراسری با این همه امنیت و برگزاری در یک روز سوالاتش لو میره و در بازار خرید و فروش اونوقت سوالات امتحانات نهایی که از امنیت کمتر و در چند روز برگزار میشود چه بلایی سرمون میاد حالا بعضی ها میگن کنکورباید حذف بشه الان که خیلی از کشورها مثل ترکیه تازه آزمون گذاشتن بهتره که سهمیه ها بغیر مناطق حذف بشه و معدل هم حذف بشه تا اونی که لیاقت داره و خونده قبول بشه نه با سهمیه
توی اتاق عمل و یا محاسبه یه فرمول توی محیط کاری که سهمیه نیست به دادش برسه اون موقع به جای جراحی میخواد با سهمیه اش مردم رو خوب کنه
الان توی شهرهای کوچک همه ی دکترها را میشناسن که کی توی ترکیه و آذربایجان و ... و حتی با سهمیه شاهد و ایثارگری خونده و البته بازارشون کساده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
ترکیه سه ساله کنکور رو حذف کرده یا همون آزمون یوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰۰۰۰
۱۳:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
پارسال ک حسابی سوالات لو رفت .... امسال هم با این وضهیت بعید نیست ...
Poland
...
۱۹:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
قبلش یا سرجلسه لو رفت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
لغو نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
با این وجود بارها و بارها گول میخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
دیگه همه میدونن الکی هست
خدایی کسی میره پول بده اینارو بخره؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
شما فکر میکنی الکی هست !!! قطعا مطمئنم ی جاهایی میفروشن مافیاها گنده ان !!! بعد تغلب رو جلسه و خرید صندلی و ...
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
کاش واقعی بود تا از این کنکوری که معلوم نیست چه منطقی پشتش هست،راحت بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۱۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
کاش واقعی بود تا از این کنکوری که معلوم نیست چه منطقی پشتش هست،راحت بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
ای خدا چکار کنیم سوالات امتحان هم می فروشند بازنشستگان فرهنگی یک مهر افزایش حقوق نبود بازنشستگان پاداش بازنشستگی ندادید ای خدا چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۲:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
چند تا از دوستام امسال قبل شروع امتحان نهایی ها تو بعضی از این کانال ها سوالات رو میگرفتن اونم رایگان و مجانی بعد نیم ساعت ورقه رو هم تحویل میدادن . تازه گفتن که قراره سوالات کنکور رو هم رایگان بزارن . بهشون گفتم که اینکارشون گناه و خیانت به بقیست ولی سهمیه ایثارگران رو بهونه قرار دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
به پلیس فتا گزارششون کنید سهمیه ایثارگران قانون هست و تازه مقدار کمی هم تاثیر داره لطفا به پلیس فتا گزارشش بده تا از طرق دوست شما به اون باند برسن و حی بقیه ضایع نشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۸:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز من با سوال فروشی صددرصد مخالفم اما سهمیه ایثار گران هم کم تاثیر نداره ها
Germany
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ تير ۱۳۹۹
کنکور باید براساس شرط معدل بشه بچه هامون 12 سال عالی درس میخونن ولی زمان کنکور که میشه خرید سوال وسهمیه وهزار هزار موارد دیگه باعث میشه در حق بچه های درس خون شدیداً اجهاف بشه اصلا این عدالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۷ تير ۱۳۹۹
بله سهمیه ها همه جا آزار دهنده هستند نه فقط در کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ تير ۱۳۹۹
همکلاسی من اینقدر درسش ضعیف بود که از مدرسه نمونه اخراجش کردن اصلا درس نمیخوند فقط ورزش میکرد ولی با سهمیه مکانیک یزد قبول شد
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۴۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
اولیای عزیز حرف شما صحیح ، ولی وقتی بی شمار معدل 20 داریم ، شما راه حلی برای تفکیک درست داری ؟!
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۱:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
همینجوریش با این همه سهمیه بابا هادر حق بچه درس خونای بی سهمیه ظلم میشه باز اگر بعضی ها با پول بابا هاشون سوال بخرن و که فقر ماهم عامل شکستمون میشه و دیگه باید فاتحه علم و سواد و عدالت رو خوند چرا مردم رو علاف کنن بیان درس بخونن وقتی چیزای دیگه سرنوست سازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
البته میگن سال 98 سوالات کنکور تجربی درز کرده بوده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۷ تير ۱۳۹۹
98 نیاز به درز نداشته بلکه خودش یه درز خیلی بزرگ بود با اون سوالای مسخرش
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام باشگاه خبرنگاران جوان عزیز ،

هنوز برایم از بهترین ها هستی .
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۰:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
ولی من دیدم که سوال رو خریده بودن و شبیه از اب در اومده بود

معلم ما هم که مسئول بود دیده بود

من فکر میکنم که فروشش هست ولی نه با این قیمت و نه به صورت عموم بلکه برای خواص و با قیمت خاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۹
همین تست زدن جوان های مارا به این روز انداخته (یک بعدی ).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
حالا کی امتحان میده با این شرایط کرونا؟!!!
Brazil
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
متاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
واقعیت‌اینه‌که‌فروش‌سوالات‌‌واقعی‌کنکور‌صورت‌گرفته‌..‌.چرا؟!!!!!
حق‌اونایی‌که‌پول‌ندارن‌سوال‌بخرن‌،‌چی‌میشه؟
چرا‌اینقدر‌بی‌وجدان‌هستند‌بعضیا!!!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۰:۰۶ ۱۷ تير ۱۳۹۹
متاسفانه یکی از معروف ترین کانال های این حوزه هنوزم داره به فعالیتش ادامه میده ، اونطوری که دوستان میگفتن ساکن کاناداس و خیلی راحت اینجا سوالات رو سر جلسه حل میکنه و مبالغ کلانی هم میگیره ، لطفا برخورد کنین که حق امثال ما ضایع نشه . البته که کسی که اینطور وارد دانشگاه میشه نتیجه ای نداره ، ولی در هر صورت ی صندلی برای اینطور افرادی تباه میشه .
خدا به همه توفیق بده ک به راه راست هدایت شیم .
من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۷ تير ۱۳۹۹
یعنی حتی 1 درصد هم واقعیت داشته باشه
شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سامان سنجش همه را باطل اعلام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۷ تير ۱۳۹۹
متاسفانه پارسال روز قبل از کنکور سراسری در یکی از شهرستان ها
سوالات کنکور سراسری از پلمپ خارج شد
و اطلاعات سپاه اون ها رو دستگیر کرد
سازمان سنجش باید نیرو حفاظت آزمون رو افزایش بده
و حتما تمام خطوط ارتباطی در زمان برگزاری آزمون در حوزه امتحانی کاملا مسدود بشه
مورد بوده کنکور ۹۵ داخل سرویس بهداشتی از طریق واتس آپ مهم ترین درس کنکور تجربی رو جواب داد!
آخرین اخبار