محمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره شرایط فعلی تیم فولاد صحبت کرد.

علوی: باشگاه فولاد خوزستان وظایف خود را به خوبی انجام داده استمحمد علوی، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط سرخپوشان اهوازی گفت: بازیکنان مبتلا به کرونا در قرنطینه هستند و اعضای تیم که حال مساعدی دارند در منزل قرنطینه شده اند و تمرینی نداریم.

علوی افزود: بعضی از بازیکنان مبتلا، شرایط سخت تری را دارند. متاسفانه یکی از بازیکنان حال مساعدی ندارد.

سرپرست فولادمردان اهوازی در واکنش به اظهاراتی مبنی بر پنهان کاری باشگاه فولاد گفت: ما هر زمان تست انجام دادیم و پاسخ آن را دریافت کردیم، بلافاصله مدارک را به سازمان لیگ ارسال کردیم. گاهی پاسخ برخی تست‌ها چند روز بعد در اختیار ما قرار می‌گیرد. این موضوع دلیلی بر پنهان کاری باشگاه فولاد نیست.

علوی ادامه داد: در بازی با استقلال به فرزاد جعفری نیاز داشتیم، اما به دلیل تست مثبتی که داشت او را بازی ندادیم.

محمد علوی تصریح کرد: من به عنوان اولین نفر، در ابتدای شروع تمرینات آماده سازی لیگ خواستم یک آزمایشگاه مرجع را به ما معرفی کنند، تا از دریافت پاسخ منفی و مثبت کاذب جلوگیری شود. همه به نظر و پیشنهاد من خندیدند.

علوی اذعان کرد: طبق نظر آذری، مدیرعامل محترم باشگاه، تصمیم داریم درباره این موارد صحبت نکنیم تا شرایط روشن شود و ببینیم تصمیم سازمان لیگ چه خواهد بود. تیم فولاد وظیفه خود را به خوبی انجام داده است. مرکزی که در آن تست را انجام داده ایم از وزارت بهداشت مجوز دارد و مجوزش را از فولاد نگرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار