رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در شهرستان مرودشت به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید اکبرزاده رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در شهرستان مرودشت به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند، اظهار کرد: این جشن هفته گذشته در شهرستان برگزار شده و شرکت‌کنندگان در آن به علت بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و شرکت در تجمعات، بیمار شده و کار درمان آن ها در جریان است.

او ادامه داد: ٢ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و حال عمومی وخیمی دارند.

رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت با بیان اینکه این روز‌ها شاهد تردد ماشین‌های عروس در شهر هستیم که این بی توجهی و برگزاری مراسم باعث افزایش ابتلای مردم به ویروس کرونا شده است، گفت: از مردم تقاضا می‌کنم ضمن رعایت فاصله اجتماعی از حضور در مکان‌های شلوغ و تجمعات جدا خودداری کنند.

اکبرزاده افزود: فعالیت تالار‌ها در شهرستان ممنوع است، اما برخی بدون توجه به موازین بهداشتی و با زیر پا گذاشتن حقوق سایر شهروندان در منازل جشن برپا می‌کنند که باعث گسترش هر چه بیشتر بیماری کرونا می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت درمان و آموزشی شهرستان مرودشت تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان، یکی از اولویت‌های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است و در این خصوص طبق ابلاغیه ستاد استانی مبازره با کرونا و هماهنگی به عمل آمده با دادستان شهرستان مرودشت صاحبان مراسم عروسی در منازل با اتهام و جرم تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار