ثبت نام ۵۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری تأیید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت نام ۵۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان تأیید شد که از این تعداد تاکنون برای ۴۳۰ متقاضی تشکیل پرونده شده است.

او افزود: نحوه تقاضا در سایت و تأیید متقاضیان به صورت سراسری است و استان‌ها در این رابطه حق هیچ دخالت و یا اعمال نظری ندارند.


بیشتر بخوانید


علیرضایی سهمیه این استان در طرح اقدام ملی مسکن را دو هزار و۲۹۳ واحد اعلام و اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۳۳ واحد در شهرکرد و یک هزار و ۱۶۰ واحد در شهر‌های زیر ۲۰ هزار خانوار است.

او ادامه داد: روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان مطلوب می‌باشد و تا کنون چند شهرک در استان آماده سازی شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این خصوص در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در حال اجرای طرح است.

علیرضایی از جانمایی محله ۳۴ منظریه شهرکرد برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این منطقه ۳۴ هکتار وسعت و ظرفیت ایجاد بیش از سه هزار واحد مسکونی را دارد.

او افزود: بهره برداری از واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند تأثیر بسزایی در کنترل قیمت زمین و مسکن در استان داشته باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار