معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دفع پساب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل کارشناسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل صبح امروز در نشست بررسی رفع بوی نامطبوع پساب‌های صنعتی در اطراف شهرک صنعتی دو اردبیل گفت: در برنامه کوتاه مدت با انجام کارشناسی‌های فنی اقدامات لازم برای رفع آن عملیاتی می‌شود.

او بیان کرد: تمام واحد‌های این شهرک به لحاظ استاندارد بودن پساب‌ها با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل بررسی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به مقدمات انجام گرفته و تامین اعتبار خرید قسمتی از تجهیزات و شروع عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی گفت: به لحاظ ضرورت و اهمیت موضوع برآورد ریالی و زمانبندی اجرای این تصفیه خانه در کوتاه‌ترین زمان توسط شهرک‌های صنعتی استان اردبیل انجام می‌شود تا برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

قلندری با تاکید بر حمایت کامل از صنعتگران و کارآفرینان اظهار کرد: رونق تولید و کمک حداکثری برای جهش تولید از اهداف اصلی استان است اما قطعا رعایت الزامات زیست محیطی و بهداشت محیط از مبانی بحث تولید و توسعه پایدار است.

او تصریح کرد: تمام تولیدکنندگان باید مقررات مربوطه را رعایت کنند تا بدون اینکه وقفه ای در تولید محصولات و ارائه خدمات مستقر در این شهرک به وجود آید، شاهد رعایت ضوابط قانونی و حفظ سلامت شهروندان و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.