رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال در راستای جهش تولید ۱۴۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن با حدود ۶ هزار میلیارد تومان در دستور کار داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه طی پارسال ۱۹۳ واحد راکد با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به چرخه تولید بازگشته است، گفت : احیای این واحد‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و ۱۸۰ نفر را فراهم کرده است.

او گفت : امسال در راستای جهش تولید ۱۴۴ پروژه در حوزه صنعت و معدن با حدود ۶ هزار میلیارد تومان در دستور کار داریم که ۵۵ پروژه اصلی آن در حوزه تامین سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه دادن و فروش کالا در بازار را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان دانست و افزود: قیمت تمام شده باید با امکاناتی که دولتمردان به تولید کنندگان می‌دهند، پایین باشد.

او از تشدید نظارت‌ها بر اصناف در راستای استفاده از ماسک، ادامه داد: دو تا اکیپ در سطح شهر در راستای مصوبه اجباری شدن استفاده از ماسک، با بازرسی از واحد‌های صنفی موضوع را پیگیر هستند.

دارابی با بیان اینکه اصناف نباید با مشتریانی که ماسک ندارند داد و ستد داشته باشند، گفت: باید خود مردم رعایت کنند، استفاده نکردن از ماسک به نوعی تجاوز به حقوق دیگران است، بنابراین کل جامعه باید بحث سلامت را در اولویت قرار دهند.

او از تشکیل پرونده تخلف و معرفی به تعزیرات حکومتی در راستای رعایت نکردن واحد‌های صنفی در استفاده از ماسک خبر داد و گفت: اتاق اصناف هم به طور قطع، واحد صنفی که رعایت نکند را پلمب خواهد کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.