شهنازی: تیم ملی والیبال ایران لیاقت بهترین مربی جهان را دارد

شهنازی گقت: اگر قرار باشد برای تیم ملی والیبال مربی انتخاب کنیم باید بهترین سرمربی جهان در تیم ملی ایران حضور پیدا کند.

شاهرخ  شهنازی کارشناس واليبال کشورمان  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بيان کرد: ‌نمی‌توان درباره مربی خارجی و داخلی بحث کرد و رئیس فدراسیون والیبال باید بر اساس فاکتور‌هایی که در نظر دارد  مربی تیم ملی را انتخاب کند. این فاکتور‌ها می‌تواند شامل داشتن علم ورزش و حضور مربی در رقابت‌های مهم باشد. مردم ما فقط نمی‌خواهند که والیبال در المپیک حضور داشته باشد بلکه می‌خواهند تیم ملی در میان ۴ تیم صعود کننده به مرحله بعدی باشد. برای المپیک باید یک برنامه اصولی وجود داشته باشد تا تیم ملی والیبال عملکرد خوبی را از خود ارائه بدهند.

شهنازي:

تيم ملی واليبال ايران لياقت بهترين مربي جهان را دارد

او گفت: اگر قرار بود من برای تیم ملی، مربی انتخاب کنم بهترین مربی جهان را انتخاب می‌کنم. بحث مالی مهم نیست چرا که کشور ما در میان ۵ کشور جهان هستیم. خرج کردن پول برای تیم ملی هزینه گزاف نیست چرا که یک سرمایه گذاری برای کشور است.

او عنوان کرد: اهالی والیبال دلشان برای حضور در مسابقات تنگ شده است. خوشبختانه با همت هیئت والیبال استان تهران و  با وجود مشکلات مسابقات جام حذفی را برگزار شد. من بازیکنان مدرسه مجتمع فرمانیه را در چارچوب تیم بانک مسکن به این رقابت‌ها آوردم. بازیکنان ما زیر ۱۶ سال است و در رده نوجوان و جوان قرار دارند و به علت علاقه‌ای که داشتند در جام حذفی شرکت کردند.  

شهنازی اظهار کرد: تمام دستورات بهداشتی قبل و حین برگزاری مسابقه رعایت شده است و  باید در زمینه بهداشت برای تمام افراد جامعه فرهنگ سازی شود. باید اصول بهداشتی را رعایت کرد تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

شهنازي:

او درباره تیم سایپا اظهار کرد: من درباره باشگاه سایپا صحبتی نکرده ام و قضاوت را به مردم می‌سپارم. عملکرد ما در تیم سایپا مشخص بود و میزان قرارداد بازیکنان مشخص بود. تیم ما یکی از  شانس‌های مدعی قهرمانی بود. طبق برنامه‌ای که داشتیم قرار بود بازیکنان جدید به این تیم اضافه شود، اما با تغییر مدیریت شرایط برای تیم ما تغییر کرد. من به تغییرات پس از مدیریت عادت کرده امو بار‌ها پس از قهرمانی تیم هایم از سمت مربیگری کنار گذاشته شده ام.  

کارشناس والیبال بیان کرد: متاسفانه ما در ورزش با دنیا هم خوانی نداریم. پس از شیوه ویروس کرونا قرذارداد بازیکنان ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده، اما در ایران قرارداد‌ها افزایش چشمگیری داشته است. امیدارم این افرایش قراداد‌ها باعث از بین رفتن تیم‌های بزرگ والیبال نشود.


بيشتر بخوانيد


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار