مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان از اجرای طرح حمایتی وحدت در زمینه تقویت فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئت های مذهبی استان خبر داد.

عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طرح حمایتی وحدت در زمینه تقویت فعالیت‌های هنری در مساجد و هیئت های مذهبی استان اجرا می‌شود و چون مساجد به عنوان سنگر‌های انقلاب بوده اند، ما نیز در این طرح تلاش می‌کنیم تا با کمک ائمه جماعات مساجد و مسئولان نیرو‌های مستعد حوزه هنر در مساجد را شناسایی و حمایت کنیم.

او افزود: آموزش تخصصی گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف با استفاده از اساتید ممتاز، عقد قرارداد تولید اثر، حمایت‌های مختلف در زمینه اخذ مجوز، اختصاص تجهیزات و کمک‌های مالی از گروه‌های هنری موجود در مساجد و هیئت های مذهبی، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر هنری برخی از ویژگی‌های این طرح است.

نوروزیان بیان داشت: اغلب فعالیت‌های حمایتی بسیج هنرمندان خوزستان برای مساجد و این هیئت ها رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست و مسئولان مساجد که قصد شرکت در این طرح را دارند می‌توانند برای ثبت نام تا ۳۰ تیرماه با شماره ۰۹۳۳۷۲۴۶۶۸۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.