خودبرتربینی رئیس‌جمهور آمریکا مجددا به نمایش همگان درآمد؛

واکنش‌ ترامپ به آنتیفا، رسانه‌ها و چین در سخنرانی روز استقلال

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی روز استقلال این کشور به موضع گروه‌های چپ‌گرا و نوع مدیریت خود در دوره شیوع کرونا اشاره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی روز استقلال آمریکا در حالی که از مدیریت خود در دوران همه‌گیری ویروس کرونا دفاع می‌کرد، انتقادهای تندی علیه گروه‌های چپگرا و اخبار رسانه‌ها داشت.

ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «قهرمانان آمریکایی بر نازی‌ها و فاشیست‌ها غلبه کردند، و کمونیست‌ها را به خاک نشاندند. آنها باعث باقی ماندن ارزش‌های آمریکا شدند و قلمرو ما را تا گستره جهانی بزرگ کردند.»

رئیس جمهور آمریکا سپس از اعتراضات اخیر به قتل جورج فلوید، شهروند سیاهپوستی که به دست افسر پلیس سفیدپوست آمریکایی به قتل رسید، انتقاد کرد و گفت: «و اکنون ما در حال مبارزه با چپگراها، آنتیفا، آنارشیسست‌ها و اخلالگرایان هستیم. این افراد در بیشتر مواقع نمی‌دانند در حال انجام چه کاری هستند.»

او در صحبت‌های خود باز هم به چین و ویروس کرونا واکنش نشان داد و با اشاره به تعداد بالای مبتلایان به ویروس کرونا در هفته اخیر در این کشور گفت: «آمریکا در حال ترقی و رشد چشمگیری بود تا اینکه این ویروس از چین آمد و مقابل ما ایستاد.»

او در سخنرانی خود، نظرش را تکرار کرد و گفت تعداد بالای افراد مبتلا به دلیل تعدد تست‌ است. این ادعای او بارها از سوی کاخ سفید و متخصصان بهداشت رد شده است.

ترامپ در آخر مدعی شد که کشور آمریکا در مسیر رو به پیشرفتی در مدیریت کرونا قدم گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار