معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند وضعیت سرمایه گذاری در این منطقه را با توجه به گسترش جهانی ویروس کرونا و اعمال تحریم های ظالمانه، مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه علی رغم تمام مشکلاتی که در دنیا، کشور، استان و منطقه از قبل ویروس کرونا و همچنین فشارهای دولت غربی و آمریکا به لحاظ تحریم های ظالمانه وجود دارد، وضعیت سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند را مطلوب دانست و گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۱۸۴ میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری ما در منطقه آزاد اروند بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که این مبلغ ۱۸۷۰میلیارد ریال بوده، نزدیک به ۲۰ درصد رشد سرمایه گذاری داشته ایم.

او افزود: اکثر این سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف صنعتی، خدماتی و تجاری بوده که توسط بخش خصوصی انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم این روند رشد را حفظ کنیم.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند یکی از دلایل افزایش رشد سرمایه گذاری نسبت به ۳ ماهه پارسال را نام گذاری سال جهش تولید دانست و افزود: تا امروز۴ پروژه تولیدی در منطقه را افتتاح کردیم و امیدواریم تا شهریور ماه این تعداد به ۱۲ پروژه برسد چرا که این روند کمک بسیار زیادی در رشد سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.