بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید و بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های کوشک، ملوران، دن دستکرد و گوروان کلنگ ساخت ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در روستای دن دستگرد را به زمین زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در مراسم کلنگ زنی ساخت ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی   با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری، دهیاران را مدیرانی ساعی و تلاشگر در روستا‌ها عنوان کرد و از مدیران ادارات خواست تعامل بیشتر و سازنده تری در راستای حل و فصل مشکلات روستائیان با دهیاران داشته باشند.

بلوچ زهی ضمن تشکر از نگاه خیرین نسبت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت: این ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط یکی از خیرین ارزشمند جهت محرومیت زدایی و بهبود شرایط بهداشتی خانواده‌های این روستا احداث خواهد شد که از نگاه ویژه ایشان قدر دانی بعمل می‌آوریم

او همچنین  با اشاره به فعالیت چشمگیر فعالین اجتماعی و خیرین ارزشمند نسبت به خدمت به مناطق محروم از کلیه کسانی که در ساخت این امر خیر دخیل بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

بلوچ زهی اظهار امیدواری کرد: که در کنار دولت تلاش و نگاه خیرین نسبت به مناطق محرومی، چون نیکشهر بتواند بخشی از مصائب و مشکلات مردم را بکاهد.

همچنین در بازدید از روستا‌های یاد شده، مدیران اجرایی شهرستان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بودند و دهیاران نیز گزارشی از فعالیت‌ها و مشکلات مردم را ارائه دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahmadi
۱۵:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
نزدیک به یک ماهه که اینا امدن یه قول هایی دادند ام چیزی ندیدیم همش قول های الکی
آخرین اخبار