حجت الله نصیری پور از اجرای فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در شهر مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الله نصیری پور شهردار مهران در دیدار با امام جمعه شهرستان مهران به مناسبت ۱۴ تیر ماه و روز شهرداری و دهیاری ،گفت: فعالیت‌های عمرانی همچون زیرساخت و آسفالت ، در فاز‌های یک ، دو و چهار در حال انجام است و در سایر فاز‌ها در دست اقدام است.

او بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ، کارخانه تولید شن و ماسه راه اندازی گردید و تولید موزاییک نیز توسط شهرداری انجام می شود که اکنون کار‌های عمرانی موزاییک فرش و جدول گذاری توسط پیمانکار در حال انجام است.

شهردار مهران مطرح کرد: متاسفانه به دلیل فرسوده بودن لوله‌های انتقال آب پس از مدتی این لوله‌ها شکسته شده و خسارتی به آسفالت‌های سطح شهر وارد می‌شود.

نصیری پور اظهار کرد: با وجود تخریب زیرساخت‌ها توسط کامیون‌های حامل بار به بازارچه مرزی، هیچ عوارضی عاید شهرداری نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران نیز در ادامه این دیدار با تبریک روز شهرداری‌ها به تلاشگران شهرداری، گفت: تلاش‌های نیرو‌های خدوم شهرداری که در گرما و سرما برای توسعه و آبادانی شهر تلاش می‌کنند بر هیچکس پوشیده نیست.

او افزود: باید تلاش کرد در این شرایط بد اقتصادی به فکر کارکنان و کارگران زحمتکش بود و آن‌ها را یاری کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.