امیر سرتیپ دوم ملکی از تعمیر و بازسازی پل عنافچه در شهر ملاثانی واقع در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم مراد ملکی فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی ارتش گفت: پل شناور عنافچه به طول ۱۴۰ متر پل شناور در منطقه عناوچه شهر ملاثانی واقع در شهرستان باوی در استان خوزستان با تلاش گروه مهندسی نزاجا بازسازی و تعمیر شد.

او با بیان اینکه پل شناور عنافچه ارتباط بیش از ۶۰ روستا را با شهر ملاثانی برقرار می‌کند، افزود: در سیلاب فروردین ماه ۹۸ و طغیان رودخانه کارون و افزایش دبی این رودخانه سبب خسارت به این پل شد و تردد بر روی آن را با مشکل مواجه کرد.

امیر سرتیپ دوم ملکی اظهار داشت: عبور خودرو‌های سنگین از روی پل، منجر به شکستگی آن گردید که با تلاش شبانه روزی کارکنان گروه ۴۲۲ مهندسی اهواز تعمیر و تردد بر روی آن از امروز از سر گرفته شد.


بیشتر بخوانید


براساس این گزارش؛ پل شناور و ارتباطی دهستان عنافچه - ملاثانی فروردین ماه امسال به دلیل جاری شدن سیل آسیب دید و بخشی از قطعات آن از هم جدا شد و با وجود اینکه چندین مرحله مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت، اما مدتی پیش غیرقابل استفاده شد، البته 4 اسفند ماه پارسال با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی  عملیات ساخت پل عنافچه آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.