مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: مرحله مصاحبه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان آبادان در محل دبیرستان صالحین آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه مرحله اول آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آبادان در تاریخ ۲۶ خرداد سال جاری با حضور ۷۷ داوظلب به صورت آنلاین بر گزار شد گفت: از این تعداد شرکت کننده ۲۸ متقاضی پست مدیریت مدارس، امتیاز لازم برای حضور در مرحله فرآیند مصاحبه حضوری را بدست آوردند.

او افزود:توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع بوده است و با حضور همکاران باتجربه ستادی در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد:در مراحل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و مصاحبه پیرامون سه محور مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی‌های شخصیتی و روان شناختی، مهارت‌های تخصصی و فنی از مولفه‌های اصلی فرآیند مصاحبه است.

مرحله ی مصاحبه حضوری انتخاب و انتصاب مدیریت مدارس شهرستان آبادان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از امروز، شنبه  آغاز و تا روز یکشنبه  ۱۵ تیر  ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.