نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: گروه طالبان ممکن است به عنوان بخشی از دولت ائتلافی در افغانستان به قدرت برسد. 

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: گروه طالبان ممکن است به عنوان بخشی از دولت ائتلافی در افغانستان به قدرت برسد. 

ضمیر کابلوف اظهار داشت: گروه طالبان ممکن است به عنوان بخشی از دولت ائتلافی در افغانستان به قدرت برسد و تلاش این گروه برای به دست آوردن دولت افغانستان، همه جامعه جهانی را در برابر آنها قرار خواهد داد. 

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان بیان داشت: «طالبان به عنوان بخشی از دولت ائتلاف به قدرت باز خواهند گشت. من نمی گویم که همه طالبان پاک هستند. تندروهای جدی و بی منطق وجود دارند و آنها جنگجویان را زیر فشار قرار خواهند داد و خواهند گفت که ما چند سال دیگر خواهیم جنگید و آمریکایی ها به هر حال فرار می کنند و همه چیز را به یکباره می گیریم نه بخشی.»

کابلوف تاکید کرد که طالبان میانه رو می فهمند که با چنین تلاش هایی برای به دست گرفتن همه قدرت، همه را در برابر خود خواهند بر انگیخت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار