مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها در نایین گفت: چهارمین مانور جهیزیه در نایین با ارسال ۲۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اشراف السادات موسوی نژاد مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های نایین با اشاره به اینکه این مرکز خیریه یک نهاد ملی در سراسرکشور است گفت: توانسته ایم با زیرپوشش قرار دادن نیازمندان و زوج‌های مستضعف، به عنوان مرکز تامین جهیزیه با هدف فرهنگ سازی برای ازدواج آسان تاکنون ۱۵۴ زوج را به نیت امام هشتم به خانه بخت بفرستیم.

او با اشاره به ارزش ریالی سری جهیزیه گفت: تاکنون کل مبلغ هزینه جهیزیه ارسالی که شامل اقلام ضروری زندگی یک نوعروس نظیر اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه، فرش و... خواهد بود بالغ بر ۴ میلیارد ریال است که تمام این اعتبار از محل کمک‌های مردمی این شهرستان جمع آوری شده است.

این مسئول خیریه بیان کرد: به منظور اشتغال و کارآفرینی مددجویان این خیریه توانسته با همین عنوان در شهرستان با وظیفه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار عهده دار وخدمت رسانی به مردم باشد.

موسوی نژاد گفت: این مرکز به عنوان یک مرکز غیردولتی که بر پایه کمک‌های مردمی شکل گرفته هیچ محدودیتی برای پذیرش محرومان نداشته و از همه توان و ظرفیت‌های عطوفت و مهربانی مردم برای حمایت از محرومان کشور یاری گرفته است.

مسؤول خیریه آبشار عاطفه‌های نایین افزود: خیریه به منظور تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء زندگی زوجین کلاس‌هایی برای نوعروسان برگزار خواهد کرد به گونه‌ای که پایداری ازدواج و مشاوره به زوجین و پشتیبانی آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او افزود: این خیریه از سال ۹۶ تا کنون بر ۴ میلیارد ریال کمک جهیزیه به ۱۵۴ زوج مورد حمایت اهدا کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.