فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۱۳ سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه کلانتری ۱۴ ساری اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ متهم به سرقت، ۵ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر، ۳ نفر از ارازل و اوباش معروف و ۵۱ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ صفرپور گفت: در اجرای این طرح ۱ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ تن چوب قاچاق، ۲ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه دوچرخه، ۲۰ قطعه تجهیزات داخلی خودرو و ۱۰ عدد ابزار و وسایل سرقتی منازل مسکونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف ۲۲ خودرو و ۴۵ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.