رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را مطرح کرد.

//////درودگر:

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اقتصادی این فدراسیون به چه صورت است، اظهار داشت: کارها مثل قبل انجام می شود و با برگزاری مسابقات خلا بین ما و شرکت ها از بین می رود. اگر مسابقات ادامه یابد مشکلی پیش نمی آید اما در صورتی ادامه نداشته باشد باید بررسی کنیم. 

درودگر درباره اینکه اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها به خاطر قراردادهای منعقد شده با شرکت ها است، گفت: اصلا برگزاری مسابقات در همه رشته های ورزشی در اختیار فدراسیون ها و سازمان لیگ نیست و ستاد مبارزه با کرونا در این باره تصمیم می گیرد.به هر حال مسئولان ستاد مبارزه با کرونا اشراف به مسائل بهداشتی دارند و تصمیمات کلان را می گیرند و ما اجرا کننده برنامه ها هستیم. در حال حاضر ما به هیچ عنوان به خاطر مسائل اقتصادی به لیگ فوتبال نگاه نمی کنیم و همان طور که قبلا اعلام کردیم هیچ کسی درباره این مسائل سئوال نپرسید تا جوابش را بدهم. ما مجری ستاد مبارزه با کرونا هستیم. 

او درباره اتفاقات رخ داده و تست کرونای بازیکنان تیم های استقلال و فولاد خوزستان مثبت شده است و با لغو مسابقات چقدر سازمان لیگ از لحاظ مالی ضرر می کند، بیان کرد: تاکنون هیچ نامه رسمی ندیدم و  زهره هراتیان هم به این موضوع اشاره کرد و باید جواب تست های کرونا با مستندات به ما ارائه کنند که براساس شیوه نامه های بهداشتی عمل کنیم. اگر تعداد ورزشکارانی که به کرونا مبتلا شدند زیادتر از حد متوسط بود به طور حتم باید مسابقات لغو شود اما اگر این اتفاق رخ نداده باشد ما تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستیم. 

درودگر درباره اینکه با مدیریت بهتر از شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان جلوگیری شود، گفت: ما تابع سیاست ستاد مبارزه با کرونا هستیم و آن‌ها اعلام کردند که در شهر‌های قرمز هم بازی‌ها برگزار می‌شود. ناظران ستاد مبارزه با کرونا بیان کردند که ۷۵ درصد شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی اجرا شده است و در کشور‌های دیگر هم صددرصد این مسائل رعایت نشده است. ما دوست داریم همه اعضای تیم‌ها سلامت باشند و در بهترین شرایط باشند و هر تصمیمی که به نفع مردم و جامعه است گرفته شود. به هر حال ما به نظر مسئولان احترام می‌گذاریم.

او درباره محرومیت اسکوچیچ در پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: من حکم و نامه‌ای در این باره ندیدم و مسئول پاسخ گویی به این موضوع هم نیستم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار