نماینده مردم ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در مجلس از راه اندازی نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در مجلس گفت: نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا ویروس در شهرستان با همکاری صنایع پتروشیمی به منظور شناسایی افراد مبتلا شده و کنترل شیوع این ویروس راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: با توجه به بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در خوزستان و محدودیت تعداد تست و طولانی شدن بازه دریافت جواب آزمایش کرونا در ماهشهر سبب ایجاد نگرانی شده بود که با همت صنایع پتروشیمی و همکاری بهداشت و درمان شهرستان در هفته‌های آتی آزمایشگاه مجهز تست کرونا شروع به‌کار خواهد کرد.

پیش از این فرماندار بندر ماهشهر اعلام کرد: مراکز دانشگاه ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، مساجد و مصلی ها، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، شهربازی ها، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار