رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: میزان محکومیت اسکوچیچ به او ابلاغ شده، اما آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

حسن نصر اصفهانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص محکومیت دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق این تیم که پس از جدایی از صنعت نفت هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده گرفت گفت: ۳۰ خردادماه رای فیفا در پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از اسکوچیچ اعلام شد و فیفا به نفع باشگاه رای صادر کرد. مبلغی که فیفا اسکوچیچ را محکوم کرده تا به صنعت نفت بپردازد، در حکمش به او ابلاغ شده است. فعلا میزان محکومیت اسکوچیچ را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

نصر اصفهانی در ادامه گفت: پس از این که اسکوچیچ درخواست جدایی کرد، با او توافق نامه‌ای امضاء کردیم و براساس آن توافقنامه، او حق نداشت تا پایان لیگ نوزدهم با هیچ تیم ایرانی قرارداد ببندد. در این توافقنامه مقرر شد در صورتی که اسکوچیچ با تیم دیگری قرارداد ببندد، باید به باشگاه نفت غرامت بپردازد. به همین دلیل هنگامی که او برای سرمربیگری تیم ملی با فدراسیون قرارداد بست، ما از اسکوچیچ شکایت کردیم.


بیشتر بخوانید

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: رای فیفا طبق مستندات باشگاه صنعت نفت آبادان و طرف مقابل صادر شده است. در این مدت تلاش کردیم تا حقوق باشگاه صنعت نفت آبادان و هواداران را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار