الحشد الشعبی: حمایت مالی و لجستیک از گروه تروریستی داعش ادامه دارد

یکی از رهبران الحشد الشعبی امروز جمعه از سلاح‌های جدیدی که گروه تروریستی داعش از سوی گروه‌های مختلف در استان دیاله عراق دریافت می‌کند، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صادق الحسینی، یکی از رهبران سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) امروز جمعه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش توسط گروه‌های مختلف در استان دیاله به سلاح‌های مدرن دست می‌یابد.

الحسینی گفت: عملیات‌های نظامی که در مناطق مختلف استان دیاله طی ماه ژوئن انجام و برخی سلاح‌های مدرن در مخفیگاه‌های داعش کشف شد، بار دیگر ثابت کرد که حمایت مالی از داعش از سوی کشور‌های دشمن عراق به پایان نرسیده است.

وی در ادامه افزود: عراق با یک گروه تروریستی افراطی که مورد حمایت گروه‌های متعدد است، مبارزه می‌کند و با کشف  سلاح و مهمات در مخفیگاه‌های داعش و حتی حمایت‌های لجستیک از آن‌ها دریافتیم که جنگ ما علیه این گروه ادامه دارد و کشور همچنان با توطئه‌های بزرگی مواجه است.

نیرو‌های الحشد الشعبی ۸ عملیات نظامی در ماه ژوئن در مناطق مختلف استان دیاله انجام دادند که طی آن مهمات و مواد منفجره در مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار