خبرگزاری سانای سوریه از انفجار بمب در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در شرق استان دیرالزور سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد یک بمب در مسیر کاروان نظامیان آمریکایی در شهر الصبحه در شرق استان دیرالزور سوریه منفجر شد.

سانا اعلام کرد این بمب در نزدیکی منطقه «کازیه عیسی العصمان» واقع در شهر الصبحه در استان دیرالزور منفجر شده است.

پیش‌تر دیدبان حقوق بشر سوریه از ورود یک کاروان نظامی به شمال شرقی سوریه از طریق گذرگاه «الولید» و از طریق اقلیم کردستان عراق خبر داد و اعلام کرد این کاروان پس از ورود به سوریه، به سوی شهر «شداده» در حومه استان حسکه رفت و سپس به سوی پایگاه «قسرک» رفته است.

دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد این کاروان متشکل از ۱۹ خودروی نظامی از جمله ۱۳ کامیون حامل مواد لجستیک و نظامی و ۵ خودروی زرهی برای حمایت از این کاروان بودند.

ائتلاف بین المللی ماه گذشته نیز یک کاروان را از طریق گذرگاه مرزی «الولید» از طریق اقلیم کردستان بسوی سرزمین‌های سوریه فرستاد. آن کاروان نیز شامل ۵۰ کامیون بود که حامل مواد لجستیک و نظامی بودند؛ بطوری که پس از ورود به سوریه، بسوی پایگاه ائتلاف بین المللی که در «تل بیدر» در حومه حسکه شمالی فرستاده شدند.

این در حالی است که حدود ۵۰ کامیون نظامی نیرو‌های آمریکایی پس از تخلیه بار خود در پایگاه‌های نظامی در شمال شرقی سوریه به اقلیم کردستان رفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار