وخامت اوضاع کرونا در باشگاه "اورنبورگ "

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تیم فوتبال "اورنبورگ" روسیه روز به روز در حال افزایش است.

وخامت اوضاع کرونا در باشگاه  به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال اورنبورگ روسیه گزارش داد که چندین بازیکن این باشگاه به خاطر آلودگی به ویروس کرونا به بیماری ذات الریه مبتلا شده اند.

روز جمعه (امروز)، باشگاه اورنبورگ با ارسال نامه‌ای به روبین کازان از آن‌ها خواست دیدار ۲ تیم در هفته ۲۶ لیگ برتر روسیه که قرار است روز ۵ ژوئیه برگزار شود، به تعویق بیفتد.

پیش از این، اورنبورگ به دلیل شیوع ویروس کرونا در این باشگاه نتوانست بازی مقابل "کراسنودار" و "اورال" را برگزار کند. گزارش شده است که این بیماری در شش بازیکن و ۲ کارمند اورنبرگ مشاهده شده است.

عضو هیئت امنای اورنبرگ در این باره گفت: وضعیت بیماران بدتر می‌شود. تعداد آن‌ها در حال افزایش است. تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال پس از معاینه دچار ذات الریه شده اند، بنابراین این یک مسئله جدی است. هر روز اتفاقات بد جدیدی رخ می‌دهد. هیچ امیدی وجود ندارد، باخت فنی سوم (۳-۰) در راه است.

او درباره اوضاع باشگاه نیز افزود "بازیکنان با شماره می‌نشینند، تماسی با هم ندارند، آن‌ها برای معاینه به کلینیک برده می‌شوند. همه چیز تحت شدیدترین کنترل‌ها است. در مورد بازی با زسکا در تاریخ ۸ ژوئیه، اصلاً هیچ چیز مشخص نیست. دیروز یک نفر دیگر دچار التهاب ریه شد. این به معنای ۱۴ روز دیگر قرنطینه است، زیرا او قبلا  با دیگران در تماس بوده است.

شیوع ویروس کرونا در "اورنبورگ" پس از بازگشت این تیم از بازی خارج از خانه در هفته بیست و سوم برابر "لوکوموتیو مسکو " در روز ۲۱ ژوئن آغاز شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار