وزارت خارجه آمریکا در واکنش به آتش‌سوزی در یکی از سوله‌های تاسیسات نطنز اعلام کرد در حال رصد گزارش‌های مربوط به حادثه تاسیسات هسته‌ای ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود نسبت به آتش‌سوزی در یکی از سوله‌های تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در نطنز واکنش نشان داده است.

در این بیانیه آمده است: «در حال رصد گزارش‌های مربوط به آتش‌سوزی در یکی از تاسیسات هسته‌ای ایران هستیم.»

وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «این رویداد، مجدداً این را یادآوری می‌کند که رژیم ایران چگونه به جای رسیدگی به نیاز‌های مردم همچنان برنامه هسته‌ای منحط خودش را در اولویت قرار می‌دهد.»

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: «بامداد امروز (پنج‌شنبه) به‌دنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است، یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد.»

وی افزود: «این رویداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است.»

کمالوندی گفت: «بامداد امروز (پنجشنبه) یک سوله‌ای که در فضای باز است دچار حادثه شده است، این سوله فاقد مواد هسته‌ای است و هیچ‌گونه آلودگی ندارد. تیم‌های کارشناسی در محل حضور دارند و در حال بررسی علت حادثه هستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
صهیونیست ها چند ساعت قبل حمله اعلام کردند که کار خودشونه این گونه حملات نیازمند به اطلاعات دقیق ماهواره ای دارد واین به تنهایی کار یک گروه نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۹
هر موقع رفاه مردم مثل کشورهای عربی شد اونوقت مشخص میشه که ما تو فکر مردممون هستیم.مردم پول دارو ندارن. پول غذا و پوشاک ندارن. با این تورم به بارنشسته با حقوق ۲‌ یا۳ تومن چطوری یه خانواده ۵ نفره و‌دختردار رو اداره کنه؟ پوشاک دارو، غذا، هزینه تحصبلاتشون... حالا خودمون قضاوت کنیم امریکا دروغ میگه و ما توی فکر معاش مردممون هستیم؟ بله داریم ۴۰ ساله فقط فکر میکنیم ولی کاری نکردیم براشون
آخرین اخبار