رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: سامانه مدیریت نام گذاری معابر و اماکن شهری راه اندازی شد.

ام گذاری معابر شهری یزد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد با بیان اینکه مدیریت و نام گذاری معابر شهری، نیازمند برنامه ریزی و تصمیم گیری جامعی است، گفت: سامانه‌ای برای ساده سازی مدیریت نام گذاری معابر شهر یزد راه اندازی شده است.

بیکی افزود: گردش کار سریع و ساده از لحظه اعلام درخواست توسط شهروند یا سازمان متقاضی تا لحظه نصب تابلو نام معبر از ویژگی‌های این سامانه است که شهروندان می‌توانند پس از ثبت درخواست خود از طریق وب یا با اپلیکیشن در موبایل ثبت و شماره پیگیری دریافت کنند.

بیکی ادامه داد: در فرآیند نام گذاری معابر شهری مشکلاتی از قبیل وجود معابر با نام‌های تکراری، بدون نام، تعدد نام‌ها برای یک معبر، نبود سیستم مناسب به منظور بایگانی تغییرات معابر و نبود مدیریت یکپارچه و هماهنگ بین سازمان‌های تصمیم گیرنده وجود دارد.

او گفت: این سامانه علاوه بر رفع مشکلات موجود، مزایایی را به فرآیند نام گذاری از جمله مکان محور بودن، ارائه گزارش دقیق و متنوع، کاهش زمان تصویب نام و کاهش نامه نگاری‌ها اضافه می‌کند.

رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد بیان کرد: شهروندان با مراجعه به این سامانه می‌توانند درخواست‌های نام‌گذاری خود را مطرح و کد رهگیری  دریافت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۱۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
لطفا سامانه را معرفی کنید
آخرین اخبار