اجازه نمی‌دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: اجازه نمی‌دهیم حتی یک تالار پذیرایی در کرمانشاه فعال باشد و با متخلفین بشدت برخورد می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: طبق نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری آیین‌های ختم و جشن‌های عروسی یکی از دلایل مهم افزایش این آمار بوده است.

او بیان کرد: هرچند ستاد مقابله با کرونا استان دستور ممنوعیت فعالیت تالار‌های پذیرایی استان کرمانشاه را صادر کرده، اما کماکان شاهد فعالیت برخی از آن‌ها بصورت غیرمجاز هستیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: طی چند ماه اخیر حدود ۱۶ تالار پذیرایی متخلف که برخلاف دستور ستاد مقابله با کرونا استان فعالیت خود را از سرگرفته بودند، پلمب شدند، اما متاسفانه تعدادی از آن‌ها اقدام به فک پلمب کردند.

او از برخورد شدید دستگاه قضایی با این تالار‌ها خبرداد و افزود: باتوجه به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا انجام چنین اقدامی به طور قطعا تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان محسوب می‌شود، لذا بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان با این تالار‌ها بشدت برخورد می‌کنیم.

کرمی متذکر شد: در این راستا از اتاق اصناف استان می‌خواهیم تا به همه تالار‌های پذیرایی استان ابلاغ کند که از امروز (۱۲ تیر) هیچ تالاری در کرمانشاه حق فعالیت ندارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار