مدیرعامل بنیاد علوی کشور خبر داد: اعتبارات سال گذشته بنیاد علوی برای شهرستان مانه و سملقان حدود ده میلیارد تومان بود و امسال بیش از چهارصد درصد این منابع و اعتبارات افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محسن منصوری در نشست امضای تفاهم نامه بین استانداری و بنیاد علوی برای توسعه شهرستان مانه و سملقان گفت  : امسال مجموع اعتبارات برای هزینه در شهرستان مانه و سملقان در حوزه‌های عمرانی، اجرایی، زیرساختی و توانمندسازی حدود ٨٠ میلیارد تومان خواهد بود.و حدود پنج تا شش میلیارد تومان پروژه ملی در دست اجرا داریم و افزون بر سی میلیارد تومان تسهیلات خواهیم داشت.

منصوری افزود :  به گفته مقام معظم رهبری هدف اصلی بنیاد علوی توانمندسازی محرومین و تهیدستان با پرهیز از کار‌های موردی و ناپایدار است.


بیشتر بخوانید :  اهدا‌ی ۵۴۰ سند بنیاد علوی به مردم راز وجرگلان


او ادامه داد : تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم یعنی پرهیز از اجرای پروژه‌های های خرد و استقرار در یک شهرستان با هدف کمک به توانمندسازی آن شهرستان است تا با این تمرکز به رشد و ارتقای شهرستان‌ها کمک شود.

منصوری تاکید کرد: اولویت بنیاد علوی مسئله اصلی توانمندسازی شهرستان‌ها از طریق آموزش، ایجاداشتغال و تسهیل گری امور همراه با ایجاد و انجام پروژه‌های عمرانی است.

او تصریح کرد : نه نمی‌توانیم و نه می‌خواهیم جایگزین دولت شویم بلکه برای انجام امور در کنار دولت هستیم و از کار‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

او گفت : تسریع در خدمات برای ما مهم است و امسال مصمم هستیم بسیاری از پروژه‌ها را به نقطه سرانجام برسانیم

منصوری اولویت بنیاد علوی را هزینه اعتبارات در پروژه‌های پیشران برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد عنوان کرد و تاکید داشت : مدیران اجرایی استان باید همراه باشند و ورود ما به شهرستان‌ها با خروج برخی از دستگاه‌های اجرایی همراه نباشد چرا که موجب درجا زدن کار‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.