سرپرست معاونت بازرسی کل استان مرکزی گفت: رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در هپکو در دست بررسی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ملکی سرپرست معاونت بازرسی کل استان مرکزی در خصوص تخلفات صورت گرفته در صنایعی مانند کارخانه هپکو اراک گفت: گزارشات لازم تهیه شده که با توجه به اینکه موضوع گستردگی خاصی دارد همچنان در حال بررسی هستیم.

ملکی با اشاره به حمایت سازمان بازرسی از سرمایه گذاری و شناسایی صنایع دارای مشکل افزود: هدف از تشکیل دفتر حمایت از سرمایه گذاری، حل مشکلات صنایع است و قوه قضاییه هم در رفع مشکلات کارگری و خروج صنایع از رکود مصمم است که مراحل آن قدری زمان بر است.

او با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان بازرسی گزارش‌های هشداری است که قوه قضائیه نسبت به این گزارش‌ها حساسیت بالایی دارد اضافه کرد: قوه قضائیه براساس این گزارش‌ها به دستگاه اجرایی کتبا اعلام می‌کند که اقدامی غیرقانونی یا نادرست در مجموعه در حال اجراست و خواستار پیگیری ماجرا می‌شود.

سرپرست معاونت بازرسی کل استان مرکزی با اشاره به توجه ویژه این سازمان شکایات و اعلانات مردمی بیان کرد: شماره تلفن ۱۳۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی است.

او ادامه داد: علاوه بر این شماره‌ها مردم برای بیان شکایات خود می‌توانند از به سایت سازمان بازرسی هم مراجعه کنند که در این مورد شاکی باید تمامی مشخصات خود را به صورت کامل درج کند ودر غیر این صورت شکایت رد می‌شود.

ملکی تصریح کرد: سال گذشته ۸۶۵ مورد اعلان از سوی مردم و ۵۱۸ مورد شکایت مطرح شده است که تماما مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.