مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: برای عبور از ماه های گرم سال بدون خاموشی به همکاری شهروندان زنجانی نیازمندیم.

مصرف برق علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:صنعت برق استان زنجان در طول یکسال هیچ مشکلی درحوزه تامین و توزیع برق به تمامی مشترکان ندارد و فقط ۳۰۰ ساعت از فصل تابستان که با اوج گرما و افزایش مصرف برق همراه است برای جلوگیری از خاموشی نیازمند همکاری همه مشترکان برق است.

او افزود:در سال گذشته با همکاری بخش‌های مختلف، بدون خاموشی از زمان پیک مصرف انرژی برق عبور کردیم و برق پایداری عرضه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: امسال هم با مدیریت صحیح مصرف برق و همکاری مشترکان  مانند پارسال هیچگونه خاموشی نخواهیم داشت.

او تصریح کرد:میزان مصرف مشترکان استان زنجان در بخش خانگی ۱۸ درصد، کشاورزی ۱۹ درصد و ۵۲ درصد صنعتی است.

علیزاده اضافه کرد:مصرف استان زنجان متوسط خانگی ۱۵۰ کیلو وات در ماه است و در بین مشترکان ۱۵ درصد بیش از حد کیلو وات استفاده می‌کنند و ۸۵ درصد مابقی همچنان همراه تلاشگران برق استان هستند.

او تصریح کرد:الگوی مصرف در استان زنجان ۳۰۰ کیلو وات ساعت است چنانچه که در فصل تابستان در اوج مصرف برق بیش از این استفاده شود ۱۶ درصد هزینه برق مشترکین پر مصرف اضافه می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان  یکی از راه‌های مؤثر در کاهش هزینه‌های برق را مدیریت مصرف در زمان‌های پیک و عدم استفاده از دور تند کولرآبی و تنظیم درجه ۲۴ برای کولر‌های گازی برشمرد.

او ادامه داد:شرکت توزیع برق در بحث خدمات رسانی به مشترکان شهر‌ها وروستا‌ها با ظرفیت کامل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری وبالای ۹۹ و ۷ درصد روستایی را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.