نخستین جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد کریمی رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، نخستین جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت در هشت سال دفاع مقدس ویژه گروه سنی ۱۰ سال به بالا در استان برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: لحظات ناب دعا و نماز، توسل به امام زمان، شهدا و رزمندگان، زنده نگهداشتن سال‌های حماسه و ایثار رزمندگان و شهدا، سوق دادن کار‌های هنری و معارفی به تولید کار‌های فاخر دفاع مقدس، تبیین نقش معنویت در پیشبرد اهداف عالی هشت سال دفاع مقدس، جمع آوری آثار رزمندگان، ایثارگران پیرامون نماز و توسل از اهداف برگزاری این جشنواره است.


بیشتر بخوانید

دومین همایش رزمندگان دفاع مقدس در لردگان


کریمی افزود: مهدویت و لحظات ناب دعا و توسل به امام عصر، ذکر تسبیح و نماز‌های عارفانه شهدا، رمز عملیات و امام عصر و توفیقات عملیات‌ها، نیایش و ستایش مهدوی در هشت سال دفاع مقدس از محور‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

او، نرم افزار، پادکست، نشریه الکترونیکی، کلیپ عکس و خاطره، کالیگرافی، پاورپوینت و آلبوم تصویری، شعر و متن ادبی کوتاه، طراحی و تصویر نگاشت را از موضوعات جشنواره ملی نقش نماز و مهدویت بیان کرد.

کریمی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند می‌توانند از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ شهریور ماه امسال از طریق سامانه ثبت نام در ایتا به نشانی namazmahdaviat۱۳۹۹ ثبت نام کنند.

او گفت: آثار باید در قالب لوح‌های فشرده به دبیرخانه جشنواره ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری واقع در میدان قدس و یا از طریق پست الکترونیکی به نشانی setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار