افزایش نرخ اجاره بها بیشتر از دستورالعمل تعیین شده‌ ممنوع

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: هرگونه افزایش نرخ اجاره بها مسکن بالاتر از دستورالعمل‌ها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مسکن شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان هرگونه افزایش بیش از ۲۰ درصدی اجاره بها مسکن نسبت به سال ۹۸ ممنوع بوده و موجران باید به زیر این قیمت پیشنهادات خود را مطرح و از نرخ اعلامی بالاتر نروند.

او تاکید کرد: مشاورین املاک از هرگونه قرارداد دستی و بدون کد رهگیری و ثبت شده در سامانه املاک خودداری کرده و درخواست می‌شود که تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

مرتضوی افزود: نظارت بر اجرای این تصمیم همه روزه توسط گشت ویژه و مشترک نماینده دادستان، تعزیرات، پلیس اماکن و اتحادیه در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار سنقر و کلیایی در پایان از مردم شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ اداره صمت یا واحد بازرسی اتاق اصناف سنقروکلیایی به شماره ۴۸۴۲۴۱۲۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.