با بسته اخبار انتظامی امروز ۱۱ تیر ماه ۹۹ با سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبر‌های انتظامی امروز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه ۹۹ می خوانیم:

دستگیری عامل نزاع، تیراندازی و گروگانگیری در کرمان

 سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری عامل تیراندازی که در شهر کرمان اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ محمود پارسا گفت: در پی نزاع و درگیری مسلحانه با سلاح جنگی در مردادماه سال گذشته در یکی از محلات شهر کرمان، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، عامل اصلی این تیراندازی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

 

سرهنگ پارسا با اشاره به اینکه این متهم که دارای ۱۹ فقره سابقه در کارنامه خود است، افزود: متهم همزمان به اتهام ۳ فقره پرونده ضرب و جرح با سلاح سرد و آدم ربایی، گروگانگیری و تخریب اموال، فراری و تحت تعقیب ماموران پلیس بود.

کشف ماکسیمای سرقتی و دستگیری سارق در جیرفت

 

 فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف یک دستگاه خودروی ماکسیمای سرقتی کمتر از ۴۸ ساعت و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه خودروی ماکسیما موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

او اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۴ محمد آباد، پلیس آگاهی و پایگاه بسیج شهید باهنر جبالبارز با پایش شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و کنترل خودرو‌های عبوری، سرانجام خودروی مورد نظر را که قصد خروج از شهرستان را داشت رؤیت و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کرد.

 

این مقام انتظامی افزود: ماموران با عکس العمل سریع و غافلگیرانه پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت موفق شدند، خودروی مورد نظر را متوقف و سارق خودرو را دستگیر کنند که این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی جیرفت به مالکان خودرو‌ها و وسائل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز و با رعایت کامل هشدار‌های انتظامی فرصت سوء استفاده را از سارقان سلب کنند.

کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۰۲ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران انتظامی بخش گلباف خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف با همکاری پاسگاه جوشان این فرماندهی حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

 

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب مراقبت، در نهایت خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سرهنگ فداء تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به تلاش پلیس برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: پلیس اجازه جولان و سرکشی را به قاچاقچیان مواد مخدر هرگز نخواهد داد و شهروندان در راستای تامین امنیت مطلوب، هرگونه مورد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار