معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برای صرفه جویی در مصرف برق باید همه دستگاه‌های خدمات رسان به مولد‌های برق اضطراری مجهز شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان گفت: برای صرفه جویی در مصرف برق همه دستگاه‌های خدمات رسان شامل بیمارستان ها، جایگاه‌های سوخت، شهرداری ها، فرمانداری‌ها و استانداری باید به دیزل ژنراتور مجهز شوند.

وی با اشاره به منبع سرشار انرژی خورشید در فصل تابستان خواستار بهره برداری از این انرژی برای تامین برق در زمینه‌های مختلف شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌ها در حوزه پدافند غیر عامل گفت: از ۳۸ مجموعه صنعتی، کشاورزی و درمانی استان فقط ۵ مجموعه در مانور قطع برق اعلام آمادگی کرده اند که این موضوع جای بحث دارد.

حبیبی افزود: عملکرد و ماموریت دستگاه‌های اجرایی استان در پدافند غیر عامل از سوی بازرسی و شورای پدافند غیر عامل به طور دقیق رصد می‌شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری هم در این جلسه گفت: موضوع جابجایی خط لوله انتقال نفت که به طول ۸ کیلومتر از یکی از مناطق استان عبور می‌کند باید با جدیت و حساسیت پیگیری شود.

پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه گفت:دانشگاه علوم پزشکی باهماهنگی با شورای پدافند غیر عامل استان برای بررسی این بیماری اقدام کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار