مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه گفت : در راستای تحقق شعار سال علاوه برآموزش‌های مستمر، ۱۴ هزار نفر از نیرو‌های کار ماهر استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی آموزش و اشتغال آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه مطابق باظرفیت هر شهرستان آموزش‌های فنی و مهارتی ارایه می‌شود، گفت : امسال ۵۰۰ جوانرودی در طرح جهش تولید آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

او گفت : باتوجه به ظرفیت‌های تجاری، گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری شهرستان جوانرود ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این راستا در دستور کار قراردارد.

یاوری، به فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: این آموزش‌ها موجب می‌شود که مشکلات رکود کاری ناشی از بیماری کرونا برطرف شود.

او ادامه داد: ۳۴ آموزشگاه آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و ۲۳۰ مرکز آزاد هم اکنون در استان کرمانشاه در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز روز را یاد آورشد و گفت: توسعه مهارت‌های آموزشی متناسب نیاز روز جامعه شهری و روستایی از برنامه‌های این اداره کل است.

یاوری با بیان اینکه مهارت آموزی یکی از نیاز‌های مهم برای اشتغال پایدار است، افزود: ترویج فرهنگ مهارت آموزی باید با همت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در جامعه گسترش یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.