گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا با امضا نامه‌ای خواستار کاهش حمایت نظامی به رژیم صهیونیستی در صورت اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری شدند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، الکساندرا اوکاسیو کورتز، نماینده جوان ایالت نیویورک با امضا نامه‌ای، رژیم صهیونیستی را در صورت الحاق کرانه باختری به کاهش کمک نظامی تهدید کرد.

نماینده ایالت نیویورک در این نامه خواستار کاهش کمک‌های نظامی واشنگتن به تل‌آویو در صورت اجرایی شدن طرح الحاق کرانه باختری شد. در نامه این قانونگذار آمریکا آمده است رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری باید با کاهش حمایت نظامی آمریکا تا بیش از ۳ میلیارد دلار روبرو شود.

نام سناتور برنی سندرز، نماینده ایالت ورمونت در میان ۱۱ نماینده دیگری که از نامه اوکاسیو کورتز حمایت می‌کنند به چشم می‌خورد.

طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تل‌آویو قرار است امروز دامنه حاکمیت غیر مشروع خود را به مناطقی از کرانه باختری گسترش دهد. با این حال گابی اشکنازی، وزیر خارجه این رژیم و از اعضای حزب ائتلافی آبی و سفید، در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل درباره اجرای این طرح ابراز تردید کرد.

طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی بخشی از طرح به اصطلاح صلح منتسب به دونالد ترامپ معروف به معامله قرن است. در این طرح یک طرفه که کاملا به نفع صهیونیست‌هاست، همچنین قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار