فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از زخمی شدن دو تن از نیروهای امدادی در آتش سوزی منطقه بوزین و مرخیل خبر داد.

دو تن از نیروهای امدادی در آتش سوزی بوزین و مرخیل زخمی شدندفرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  از زخمی شدن دو تن از نیروهای امدادی در آتش سوزی منطقه بوزین و مرخیل خبر داد و گفت: یکی از این نیروها در جریان اطفا حریق این منطقه بر اثر فرار از مین به صخره برخورد کرد و مصدوم شد.

شیخ ویسی  با بیان اینکه  این افراد از همکاران ما در منابع طبیعی و آبخیز داری بودند افزود: حال عمومی آن ها خوب است و به مراکز درمانی شهر منتقل شدند.

او گفت: همه نیرو‌ها از تمام توان  و با تمام تجهیزات از جان خود مایه گذاشتند، اما  به دلیل دشواری‌های که در منطقه وجود دارد آتش در بین دو روستا هیرتا و هیروی همچنان شعله ور است.

شیخ ویسی بیان کرد: گرمای طاقت فرسا ؛ شیب تند و وزش باد کار مهار آتش سوزی را سخت‌تر کرده و پس از هفت روز این آتش سوزی مراتع بیشتری را نابود کرده است.

به گفته او تا روز گذشته هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی در آتش سوختند و این آمار با توجه به ادامه آتش سوزی در حال افزایش است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با تکذیب خبر کشته شدن جنگل بان ها  افزود:  تنها سه تن از دوستداران محیط زیست در این آتش سوزی جان باختند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.