فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت:دشمنان نگران هستند که جوانان همچون شهدا فکر کنند به همین دلیل هر از چندگاهی بخت نگون خود را مورد آزمایش قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم تکریم دختران معظم شهدا با تبریک ایام کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: روز دختر برای تمامی دختران به ویژه دختران معظم شهدا روز مبارکی است و افتخار داریم در تاریخ مان، زنان و دختران بزرگی، چون حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) داریم که سرمشق تمامی زنان عالم هستند و زنان دیگری داریم که در زمان دیگری از تاریخ ازخودگذشتگی کردند تا اسلام بماند و به دست نسل‌های آینده برسد.
 
وی بیان کرد: هر سال، سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت به خانواده معظم شهدا به ویژه دختران شهدا سر می‌زدند و آن چه که ایشان را در مقابل این خانواده‌های عزیز به تعظیم وا می‌داشت ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت این خانواده‌ها در راستای ایثار شهدا بود.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تصریح کرد: سردار سلیمانی همیشه به خانواده شهدا عشق می‌ورزید که بار‌ها در مراسم بازدید از خانواده شهدا، خلوص نیت، ادب و احترام ایشان به این خانواده‌های معظم را می‌دیدم و به این موضوع غبطه می‌خوردم.
 
سردار یزدی گفت: امروز به یاد حاج قاسم گردهم آمده ایم تا از همه خانواده های معظم شهدا به ویژه دختران عزیز آن ها تجلیل کنیم چرا که پدران، مادران، دختران و خانواده های آن ها افتخار این سرزمین هستند و تمامی افرادی که در ایران اسلامی زندگی می کنند مدیون تک تک این شهدای عزیز و خانواده های معظم شان هستند.
 
وی ادامه داد: اگر امروز، رژیم صهیونیستی دغدغه مند است که پاسداری نزدیک مرزهایش نشود به خاطر ایستادگی شهدای ماست چرا که امروز، دشمنان ما می دانند که جوانان این مملکت و فرزندان این آب و خاک برای استقلال و عزت و رسیدن به هنر رفیع رشد و توسعه، راه شهدا و امام شهدا را ادامه خواهند داد.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: دشمنان نگران هستند که جوانان همچون شهدا فکر کنند و ادامه دهنده راه پر فیض آن‌ها باشند از این رو، هر از چندگاهی بخت نگون خود را مورد آزمایش قرار می‌دهند، اما همچنان با ایستادگی جوانان ما روبرو می‌شوند.
 
سردار یزدی با بیان این که جوانان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند اذعان کرد:برخی می‌گویند گذشت آن روز که جوانانی مثل جوانان صدر اسلام باشند، اما حججی ها، الله کرم ها، قربانخانی‌ها نشان دادند که چگونه در شب غربت ارزش‌ها و آرمان‌ها بدون هیچ گونه تهدیدی ایستاده اند و بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند.
 
وی تصریح کرد: خاضعانه گوشه چادر دختران شهدا را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که امروز در جمع خانواده‌های معظم شهدا حضور دارم و آرزو می‌کنم پرچم با کفایت کشور ما به دستان با کفایت رهبرمان به دست آقا امام زمان (عج) برسد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.