مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:

تمدید دفترچه درمانی بدون دریافت وجه انجام می‌شود

جلیلی گفت: تمدید دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان این سازمان بدون دریافت وجه و بصورت غیرحضوری و با روش‌های شش گانه انجام می‌شود.

تمدید دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی بصورت غیرحضوریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در قبال صدور دفترچه بیمه شدگان این سازمان وجه دریافت نمی‌کند، ولی اخباری مبنی بر سوء استفاده افراد فرصت طلب و دریافت وجه از بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی هستیم.

او افزود: به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سودجو، تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی که در اختیار بیمه‌ شدگان این سازمان قرار دارد بصورت غیرحضوری انجام می‌شود و ۶ روش متفاوت پیش بینی شده است.

جلیلی اظهار داشت: آخرین وضعیت اعتبار دفترچه‌های درمانی از طریق بارکدخوان تعبیه شده و با استفاده از دوربین تلفن همراه، ورود کد ملی در وب اپلیکیشن به نشانی pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱۱۴۲۰۴* یا #۱۴۲۰۴، کد دستوری #۱۶۶۶* بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به نشانی medical.tamin.ir قابل استعلام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی هشدار داد: هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌ها با عنوان کارکنان این سازمان به منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی، قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیاز نداشتن به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی نیز به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه‌شدگان و بازنشستگان نخواهد شد و روش‌های شش گانه استعلام غیرحضوری اعتبار دفترچه به منظور تسهیل امور بیمه شدگان است که ۳ روش اینترنتی و ۳ روش غیر اینترنتی برای استعلام استحقاق درمان پیش بینی شده و همه این روش‌ها در حال حاضر به وضوح در دسترس بیمه شدگان قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.