رئیس هیئت فوتبال کرمان:

پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال را ندیده ام

قرایی گفت: از همان اول هم گفتیم که اساسنامه‌ای می‌تواند موفق شود که بر اساس خرد جمعی باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قرایی رئیس هیئت فوتبال کرمان بیان کرد: شفاف نبودن در اساسنامه فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی اعضای مجمع شده است. ما در جریان اصلاح اساسنامه نیستیم. در حال حاضر از نامه‌های بین فیفا و فدراسیون اطلاعی نداریم و این شرایط قطعا آینده خوبی را به همراه نخواهد داشت. اعضای مجمع هم مانند فوتبال دوستان این نگرانی را دارند که آینده اساسنامه چه خواهد شد.

او افزود: اولین باری است که هیئت‌های زیر نظر فدراسیون مطالبه گری می‌کنند. این مطالبه گری برای این است که بتوانند از حق خود که باید سهمی داشته باشند در تصمیم گیری اساسنامه فوتبال کشور دفاع کنند. این مطالبه گری‌ها هم قانونی است. من معتقم اگر نگاه ملی باشد و بخواهیم فوتبال ملی را نجات دهیم باید هر کسی به اندازه خودش در این اساسنامه و تصمیمی گیری آن سهیم باشد.

او در ادامه گفت: درخواست ما از هیئت رئیسه محترم این است که فضای تصمیم گیری و اساسنامه را شفاف‌تر کند و در اختیار مجمع قرار بدهد. قطعا اگر فیفا متوجه می‌شد پیش نویس اساسنامه با خرد جمعی و نظر اعضای مجمع نوشته شده است با سخت گیری‌ها کمتری پیش نویس را بررسی می‌کرد، اما وقتی می‌بینند اعضای مجمع در جریان اساسنامه نیستند سخت گیری‌های بیشتری را اعمال می کند.

رئیس هیئت فوتبال کرمان در خصوص سخت گیری‌های فیفا اظهار داشت: باید این را بدانیم فیفا تمام کار‌های ما را رصد می‌کند همان طور که ما داریم کار‌های آن‌ها را رصد می‌کنیم. اما در زمینه بررسی و رصد فضای اساسنامه فیفا یک قدم از ما جلوتر است و جزییات کار را به خوبی می‌سنجد و هرگونه مصاحبه ما را در اساسنامه لحاظ می‌کند. امیدواریم دوستان منافع ملی را در نظر بگیرند ما هم تا به اینجای کار سکوت کردیم و هیئت رئیسه را همراهی کردیم تا خدایی نکرده بهانه‌ای دست کسی ندهیم .

او افزود: اعضای هیئت رئیسه این را هم بدانند که فردا باید جواب تمام سوال‌ها و مشکلاتی که پیش خواهد آمد را بدهند. این ورزش مطلق به مردم است.

علی قرایی در خصوص لحاظ نظر اعضای مجمع خاطر نشان کرد: نظر اعضاء را تک به تک گرفتند. عملا پیش نویس اساسنامه را ندیده ایم و در آینده نتیجه هرگونه مشکلات بر عهده هیئت رئیسه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.