سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق رژیم صهیونیستی را متهم به انجام عملیات نظامی در این کشور کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، جعفر الحسینی، سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق رژیم صهیونیستی را به تجاوز هوایی و راه اندازی اقدام نظامی در خاک این کشور متهم کرد.

سخنگوی جنبش کتائب حزب الله گفت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اقدام به عملیات نظامی در خاک عراق می‌کنند. الحسینی با تاکید بر مصوبه پارلمان عراق در خصوص اخراج نیرو‌های آمریکایی، یادآور شد اقدامات واشنگتن در خاک عراق بر اشغالگری آن صحه می‌گذارد. این مقام جنبش حزب الله عراق تاکید کرد این کشور عرصه جولان آمریکا و متحد آن رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

هادی العامری، رئیس سازمان بدر عراق نیز در ۳۰ ژوئن در اظهاراتی مشابه آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهم به اقدامات نظامی در خاک کشورش کرد.

نیرو‌های آمریکایی و نیرو‌های مبارزه با تروریسم عراق پنجشنبه هفته گذشته به یکی از تیپ‌های الحشد الشعبی (نیرو‌های بسیج مردمی عراق) حمله و تعدادی از نیرو‌های آن را دستگیر کردند.

نمایندگان پارلمان عراق معتقدند آمریکا این عملیات را به نیرو‌های عراقی دیکته کرده است و به دنبال ایجاد بهانه‌ای برای ماندن در این کشور است و پیش از این نیز بار‌ها نیرو‌های الحشدالشعبی را هدف قرار داده بود و هم اکنون از هر فرصتی برای تفرقه افکنی میان نیرو‌های عراقی سوء استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
این عراقی ها هیچ وقت روی آرامش نخواهند دید چون متحد نیستن
آخرین اخبار