طی یک همکاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و سیمای البرز ویژه برنامه تلویزیونی کودک این استان با عنوان بومرنگ در کانون تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بر اساس مذاکرات انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده از سال گذشته و توافق انجام شده بین مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و صدا و سیمای استان البرز، کانون با همراهی سیمای البرز در صدد است از طریق تامین محتوای برنامه‌های بخش کودک ونوجوان استان، فرصت‌های مناسبی را برای این امر فراهم کند، از همین رو ویژه برنامه کودک استان با عنوان بومرنگ به همت واحد تولید سیمای البرز در مرکز شماره ۱ کانون کرج، در حال ضبط است.

مسعود مهدی، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه در خصوص این برنامه گفت: در این سری برنامه‌ها که حدود یک سال پخش خواهد شد، سعی شده که از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند قصه‌گویی، معرفی کتاب و... در یک برنامه کودک جذاب و پر محتوا، کودکان را با استان البرز، ویژگی‌های گردشگری آن، کتاب و کتابخوانی و استفاده از ابتکار و خلاقیت آشنا کنیم.

مهدی افزود: دو عروسک شیرین بیان و استاد حاسب که نماد یکی از چهره‌های شاخص و برجسته شهر کرج و پیشتازان علم مهندسی یعنی محمدحسن حاسب کرجی است، مجریان‌برنامه را در مرکز شماره ۱ کانون کرج، همراهی می‌کنند؛ هم‌چنین در مرکز هشتگرد کانون البرز اتاقی به نام اتاق ابتکار در نظر گرفته شده که کودکان با استفاده از دور ریختنی‌ها در آن به تولید آثار هنری خلاق، می‌پردازند.

گفتنی‌ است ویژه برنامه بومرنگ به کارگردانی مسعود مهدی قرار است از هفته آینده روز‌های زوج از شبکه سیمای البرز پخش شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.