مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ هزار و ۱۱۱ خانوار تا کنون در زاهدان از اشتراک گاز برخوردار شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا پنجابی مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: ۳۷ هزار و ۱۱۱ خانوار تا کنون در زاهدان از اشتراک گاز برخوردار شدند و این شرکت با توجه به لوله گذاری‌های انجام داده در سطح شهر آماده واگذاری تعداد بیشتری اشتراک است

رضا پنجابی اظهارداشت: به لطف خدا و همت تلاشگران مجموعه شرکت گاز استان در گامی دیگر ۴۵ کیلومتر باقی‌مانده از شبکه توزیع گاز زون منطقه A شهر زاهدان واقع در پهنه شمالی بلوار معلم تزریق گاز شد و عملیات نصب علمک بصورت پیوسته در این منطقه در حال انجام است.

او  گفت: بعد از انجام این تزریق گاز و برابر بررسی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته قریب به ۱۰ هزار خانوار ساکن در این محدوده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و با احتساب تزریق گاز فعلی و گذشته، هم‌اینک تمامی ۱۶۰ کیلومتر شبکه توزیع این منطقه گازدار، و بزودی به عنوان دومین منطقه سبز شهر زاهدان معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: این در حالیست که پیش از این منطقه زیباشهر زاهدان با مجموع ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه به طور کامل تزریق گاز و علمک گذاری شده و به عنوان اولین منطقه سبز این شهر شناخته می‌شود.

او  همچنین با اشاره به ساخت و راه‌اندازی ایستگاه (TBS) زیبا شهر زاهدان بیان کرد: این ایستگاه به عنوان سومین ایستگاه تقلیل فشار ناحیه راه‌اندازی و ایستگاه تغذیه کننده شبکه توزیع واقع در جنوب غربی زیباشهر است که با ساخت آن مشکل افت فشار گاز در فصل سرما در این ناحیه مرتفع می‌شود.

پنجابی ادامه داد: تاکنون در حدود ۱۴۰کیلومتر از شبکه توزیع گاز زون G منطقه ۲شهری زاهدان تزریق گاز و نصب علمک صورت گرفته و بقیه شبکه مورد نیاز این منطقه در حال اجراست تا بزودی این منطقه به عنوان سومین منطقه سبز این شهر معرفی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار